Národná banka prijíma sťažnosti na finančné inštitúcie
V prípade nespokojnosti s postupom finančných inštitúcií sa možno po novom obrátiť na Národnú banku Slovenska. Na svojej internetovej stránke na to upozorňuje verejná ochrankyňa práv Jana Dubovcová.
Spotrebitelia môžu svoju nespokojnosť s postupom poskytovateľov finančných služieb vyjadriť zaslaním podania NBS. Pre zjednodušenie procesu pripravila banka elektronický formulár. Momentálne sa nachádza na internetovej stránke http://regfap.nbs.sk/skusky/podanie.
Finanční spotrebitelia však môžu aj naďalej zasielať svoje podania v listinnej podobe. Súčasne sa môžu sťažovať aj osobne v NBS. Tu vyplnia formulár podania priamo na mieste. Ak na vybavenie podania nebude vecne príslušná NBS, postúpi ho príslušnému subjektu a o tejto skutočnosti bude informovať sťažujúceho sa spotrebiteľa.
Na svojej stránke NBS upozorňuje verejnosť, že neprijíma podania ústne a neposkytuje ani právne poradenstvo pri sporoch s dohliadanými subjektmi. "Národná banka Slovenska je nezávislý orgán dohľadu a nemá kompetenciu rozhodovať spory medzi dohliadanými subjektmi a ich klientmi," píše sa na jej stránke.
Zlodeji ukradli auto kuriérovi s tovarom za asi 45.000 eur
Vyšetrovateľ spracoval návrh na väzobné stíhanie obvinených.
Pátranie po mladíkovi sa skončilo tragicky
Polícia ukončila pátranie po 19-ročnom Bogdanovi, zúčastnili sa ho aj dobrovoľníci.
Boli medzi obeťami v Nemecku aj Slováci? Ministerstvo informuje
Slovenský zastupiteľský úrad v Berlíne je v kontakte s nemeckými zložkami.
Smútok môže byť cez Vianoce intenzívnejší. Toto radia odborníci
Ľudia môžu smútok či samotu pociťovať cez vianočné sviatky intenzívnejšie. V niektorých môžu vyvolávať zraňujúce spomienky. Upozornil na to Slovenský Červený kríž.