Obchodné reťazce vítajú pomoc vlády pre mliečne farmy
- 17:47 13.07.2016
- Bratislava

Obchodné reťazce vítajú pomoc vlády pre mliečne farmy, žiadajú však aj systémové riešenie.
Obchodné reťazce združené v SAMO investujú do podpory predaja slovenských produktov, vrátane mliečnych, značné finančné prostriedky. Sú však limitované záujmom spotrebiteľov, z ktorých iba menšia časť ich kupuje cieľavedome, pričom u väčšej časti stále rozhoduje pomer cena-kvalita. Navyše, slovenskí zákazníci patria dlhodobo medzi najslabších spotrebiteľov mliečnych výrobkov v EÚ. Kým priemerná spotreba mlieka na Slovensku na osobu je iba 165,3 kilogramu za rok, teda asi 0,4 litra mlieka denne, v západoeurópskych krajinách je to priemerne 300 kg, v Nórsku 332 kg, vo Fínsku dokonca 384 kg na osobu/rok.
Členovia SAMO preto veria, že finančná podpora mliečnych fariem bude viesť aj k zvyšovaniu miery inovácií a ich cenovej i kvalitatívnej konkurencieschopnosti, aby oslovili slovenských zákazníkov a pomohli tak obchodu podporovať predaj slovenských mliečnych výrobkov.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?