NAJ HOVORCOV budú hodnotiť aj akademici a experti na PR
- 11:51 01.08.2016
- Bratislava
Aktuálny ročník novinárskej ankety Hovorca roka 2016 odštartoval v zmenenej koncepcii.
Novinári sú podľa predsedu AHS Milana Vangu, najkompetentnejší na výber nominácií, pretože s hovorcami denne spolupracujú. „Na druhej strane, aj hovorcovia dokážu zhodnotiť prácu svojich kolegov a preto im takisto umožníme hlasovať. Podľa štatútu však hovorca nemôže dať hlas sám sebe.“
Ďalšou skupinou hlasujúcich sú zástupcovia PR agentúr, ktorí týmto spôsobom môžu oceniť prácu hovorcov a samozrejme akademická obec. Jej predstavitelia vzdelávajú študentov PR, komunikácie, marketingu a dokážu odborne zhodnotiť, kto patrí k hovorcovskej špičke. „K zmene koncepcie, sme pristúpili s cieľom zvýšiť odbornosť a objektívnosť vyhodnotenia ankety,“ vysvetlil Milan Vanga.
Na stránke www.hovorcaroka.sk bude aj tento rok v spolupráci s Tlačovou agentúrou Slovenskej republiky (TASR), uverejnený zoznam výstupov každého hodnoteného hovorcu. Výstupy generuje monitorovací systém WebReport.sk. „Táto služba umožní hlasujúcim získať prehľad o spôsobe komunikácie konkrétneho hovorcu, aby mohli posúdiť jeho prácu,“ uviedol v tejto súvislosti Richard Jajcay, riaditeľ úseku obchodu a marketingu TASR.
Organizátori sa tento rok rozhodli ešte viac rozšíriť charitatívny charakter ankety. Kým po minulé ročníky poukazovali výťažky z tomboly Linke detskej istoty, alebo ľuďom v núdzi cez portál ĽudiaĽudom.sk, aktuálny ročník bude získavať financie na pomoc detským onkologickým pacientom už samotným hlasovaním. Každý hlasujúci v ankete prispeje jedným eurom neziskovej organizácii Deti s rakovinou. Podľa jej riaditeľky Kataríny Kopper, nezisková organizácia použije vyzbierané peniaze na financovanie potrieb rodín počas liečby, alebo stavbu denného stacionára pre rodičov onkologicky chorých pacientov. „Pre tieto rodiny je každé jedno euro obrovská pomoc a my sme veľmi vďační za každý príspevok,“ uviedla v tejto súvislosti. Okrem výťažku z hlasovania poputuje detským pacientom aj výťažok z tradične charitatívnej tomboly na Made in Media party.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.