ŠKODA po desiaty raz hlavným sponzorom Tour de France
- 14:40 25.06.2013
- BRATISLAVA

Už desiaty raz podporí ŠKODA, ako hlavný sponzor Tour de France, najslávnejšie cyklistické preteky na svete. S flotilou 250 vozidiel značky ŠKODA a radom sprievodných podujatí sa česká automobilka predstaví na jubilejnom 100. ročníku klasických cyklistických pretekov. Tohtoročná Tour štartuje 29. júna, finišovať bude 21. júla.
Tohtoročná Tour de France štartuje 29. júna, premiérovo na francúzskom ostrove Korzika, kde sa idú hneď prvé tri etapy. Po celkovo dvadsaťjeden etapách a viac než 3360 kilometroch dorazia pretekári 21. júla do cieľa na bulvári Champs-Elysées v Paríži. Rovnako ako v uplynulých rokoch je ŠKODA aj tentoraz partnerom „Bieleho trička“ pre najlepšieho jazdca do 25 rokov.
Pre tohtoročné preteky okolo Francúzska poskytne ŠKODA organizátorom a ďalším partnerom celkovo 250 vozidiel. Ako sprievodné automobily budú využité hlavne vozidlá Škoda Octavia Combi novej generácie a ŠKODA Superb. Medzi nimi aj dva kompletne prepracované Superby, ktoré svoju premiéru na európskych trhoch oslávia koncom júna. Jeden z nových Superbov v červenej farbe poslúži ako vozidlo pre riaditeľa pretekov Christiana Prudhommea. Mnoho ďalších vozidiel ŠKODA pôjde v takzvanej reklamnej karaváne, známej pod menom „caravanne publicitaire“, ktorá trať prechádza jednu až dve hodiny pred pelotónom a ponúka divákom atraktívny sprievodný program. V tohtoročnej flotile pre Tour de France sú zastúpené aj modely Rapid, Yeti a Citigo.
Poskytovanie vozidiel hrá už od prvopočiatku sponzoringu hlavnú rolu. Každoročne prejde viac ako 200 vozidiel značky ŠKODA v rámci Tour zhruba 2,8 milióna kilometrov. Celkový počet doteraz najazdených kilometrov je približne 25 miliónov. Flotila značky ŠKODA sa pritom vyznačuje maximálnou spoľahlivosťou. Do dnešného dňa nedošlo k žiadnemu prerušeniu jazdy z dôvodu technickej poruchy.
Tour de France patrí medzi najväčšie športové akcie na svete, prekonávajú ju iba futbalové majstrovstvá sveta a olympijské hry. V roku 2012 okolo trate fandilo približne dvanásť miliónov priaznivcov cyklistiky, k tomu je nutné pripočítať zhruba 1,7 miliardy televíznych divákov na celom svete. „Cyklistika je veľmi dynamický šport, ktorý dokáže nadchnúť milióny ľudí na celom svete,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA pre oblasť predaja a marketingu. „Ku značke ŠKODA sa dokonale hodí,“ dodáva Eichhorn.
Súčasťou sponzoringu Tour de France je široko poňatá komunikačnú kampaň. Špeciálne natočený film v dynamických sekvenciách ukazuje aktivity automobilky spojené s Tour de France. Hlavným cieľom tejto kampane je ukázať, že ŠKODA, ako tím stojaci za tímami ,,zabezpečuje a podporuje úspešnú realizáciu pretekov okolo Francúzska. Toto oznámenie podporuje aj séria emotívnych inzerátov, pozostávajúcich z rôznych motívov. Aj tu zaznieva heslo: „tím, stojaci za tímami.“
V súvislosti s Tour a cyklistikou je ŠKODA veľmi aktívna aj na internete a na sociálnych sieťach. Cyklistický angažmán značky ŠKODA predstavujú hneď dve internetové prezentácie: www.skoda-cycling.com a www.skoda-radsport.de. Podobnú prezentáciu možno nájsť aj na Facebooku: facebook.com/skoda-cycling. Popri ľadovom hokeji je cyklistika najdôležitejším pilierom medzinárodnej sponzorskej stratégie značky ŠKODA. Dôležitú úlohu pritom zohráva aj masová cyklistika. Automobilka podporuje českú sériu Kolo pre život, spoločné Majstrovstvá Českej a Slovenskej republiky v cestnej cyklistike, súťaž Virtual Cup alebo berlínsky Velothon. Tesné spojenie s cyklistikou demonštruje ŠKODA aj nad rámec tradičného sponzoringu.
Už niekoľko rokov sú bicykle a cyklistické príslušenstvo súčasťou ponuky produktov automobilky. S desiatimi modelmi je kolekcia bicyklov ŠKODA pre rok 2013 pestrejšia a atraktívnejšia než kedykoľvek predtým. ŠKODA Originálne príslušenstvo ponúka bicykle pre deti a juniorov, rovnako ako špičkové pretekárske a horské bicykle. Tento rok sa v ponuke po prvýkrát objavili 29-palcové bicykle, teda kategória, ktorá je teraz mimoriadne obľúbená. Značka okrem toho ponúka aj atraktívne oblečenie pre veľkých a malých cyklistov aj ďalšie doplnky, ako napríklad prilby, rukavice, fľaše na vodu alebo slnečné okuliare v dizajne ŠKODA.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?