• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Štvrtok, 13.2.2025Meniny má Arpád
Bratislava

Anketa Busy majú bonusy má zatraktívniť prímestskú autobusovú dopravu

  • 14:23 17.09.2016
  • Trenčín
Anketa Busy majú bonusy má zatraktívniť prímestskú autobusovú dopravu

Cieľom projektu je zvýšenie počtu cestujúcich prímestskou autobusovou dopravou.

Trenčiansky samosprávny kraj (TSK) spustil pri príležitosti Európskeho týždňa mobility (16. – 22. 9.) v spolupráci so zmluvnými dopravcami anketu Busy majú bonusy. Jej cieľom je zvýšenie počtu cestujúcich prímestskou autobusovou dopravou.

Podľa poverenej vedúcej oddelenia komunikácie a medzinárodných vzťahov Úradu TSK Veroniky Rezákovej kraj aktuálne pracuje na projekte Zelená župa. Jeho dlhodobou snahou je zatraktívniť cestovanie prímestskou autobusovou dopravou a odľahčiť tak životné prostredie od množstva vyprodukovaných emisií.

„Popularitu cestovania modrými autobusmi chcú TSK a zmluvní dopravcovia (SAD Trenčín a SAD Prievidza) zvýšiť aj anketou Busy majú bonusy. Má odhaliť preferencie cestujúcej verejnosti v otázkach nadväznosti autobusov na iné druhy dopravy, ich komfort, čistotu či potenciálne zľavy na cestovnom. Výsledky anketového výskumu majú prispieť k rozvoju ekologizácie dopravy a ochrane ovzdušia. Anketový výskum robia prostredníctvom elektronického formulára zverejneného na webových sídlach organizátorov, ale aj prostredníctvom anketových hárkov distribuovaných do stredných škôl, miest a obcí, ale aj priamo do autobusov," doplnila Rezáková.

Motiváciou na vyplnenie ankety je podľa nej odmenenie šiestich vyžrebovaných dobitím dopravnej karty na sumu 20, 30 alebo 50 eur a balíčkom publikácií TSK v hodnote 96 eur. Vyhodnotenie dotazníka bude v gescii Dopravnej akadémie Trenčín. Výsledky budú známe už počas 3. ročníka Dňa otvorených dverí TSK (3. 10.).

Program kampane Európskeho týždňa mobility na národnej úrovni koordinuje Slovenská agentúra životného prostredia a Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky. Tohtoročným mottom kampane je Inteligentná a udržateľná mobilita – investícia do Európy. Cieľom kampane je pozdvihnúť preferencie obyvateľstva pre dopravné alternatívy osobných motorových vozidiel, ktorými sú bicykle, ale aj mestská hromadná doprava či samotná chôdza.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál TASR, Foto: TASR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Inšpekcia varuje: Nákup na tomto webe si dobre premyslite!

Inšpekcia varuje: Nákup na tomto webe si dobre premyslite!

VČERA - 21:00Domáce

Inšpektori odporúčajú spotrebiteľom zvážiť nákup z podozrivého webu.

Policajti počas hliadky našli telo v rozklade, identitu nepoznajú

Policajti počas hliadky našli telo v rozklade, identitu nepoznajú

VČERA - 19:29Domáce

Polícia vzhľadom na pokročilé štádium rozkladu nedokázala zistiť totožnosť zosnulej osoby.

Zima ešte neodišla: Pre západ Slovenska platí výstraha

Zima ešte neodišla: Pre západ Slovenska platí výstraha

VČERA - 18:17Domáce

Západné okresy sa počas najbližších hodín musia pripraviť na tvorbu poľadovice.

Tragický záver pátrania: Polícia našla telo muža bez známok života

Tragický záver pátrania: Polícia našla telo muža bez známok života

VČERA - 17:04Domáce

Po nezvestnom mužovi pátrali vyše týždňa.

Vallo: Na celom Slovensku sa zhoršuje pocitová bezpečnosť

Vallo: Na celom Slovensku sa zhoršuje pocitová bezpečnosť

VČERA - 16:39Domáce

Napriek tomu, že Bratislava stále patrí medzi najbezpečnejšie hlavné mestá v Európe, tzv. pocitová bezpečnosť sa zhoršuje.