Staropramen prináša na trh limonádu zo sladu
- 8:19 02.07.2013
- BRATISLAVA
Pred dvomi rokmi prekvapil Staropramen domáci český trh uvedením beermixov – nízkoalkoholického mixu svetlého piva a ovocnej šťavy. Dnes sú pivné mixy obľúbeným nápojom a etablovaným segmentom. Staropramen, líder v inováciách medzi českými pivovarmi, sa teraz chystá nájsť si cestu k novým spotrebiteľom a príležitostiam uvedením prvej nealkoholickej sladovej limonády pre dospelých. Začiatkom júla sa v obchodnej sieti, reštauráciách a pohostinstvách po prvý raz objaví Staropramen Sládkova Limonáda.
Nový nápoj z pražského pivovaru ponúka 100 % prírodné osvieženie. Neobsahuje konzervanty, umelé farbivá ani sladidlá. Na pultoch bude v dvoch variantoch – „Original“ s jemnou sladovou chuťou a „Jablko“ s prírodnou chuťou jabĺk. „Výroba našej sladovej limonády začína dôkladným výberom kvalitného českého jačmeňa. Z neho vzniká slad, ktorý pomelieme, uvaríme a necháme prejsť špeciálnym procesom kvasenia tak, aby pri ňom nevznikal alkohol. Nápoj jemne sýtime prirodzene vzniknutým oxidom uhličitým a citlivo dochutíme ovocnou šťavou. Takto plníme do fliaš,“ objasňuje proces výroby Zdeněk Lux, hlavný sládok pivovaru Staropramen. „Hľadanie správnej receptúry a chuti nám trvalo päť mesiacov. Nielen kvôli názvu sme si dali veľmi záležať,“ dodáva Zdeněk Lux s úsmevom.
Pri vývoji Sládkovej Limonády vychádzal Staropramen z rastúceho dopytu po lokálnych produktoch a po zdravom životnom štýle spotrebiteľov. „Vidíme nárast skupiny ľudí, ktorá si stále viac vyberá prirodzenú alternatívu k štandardným nealko nápojom. Sme však presvedčení, že cestu k našej novinke si nájdu aj všetci tí, ktorí ju v nasledujúcich týždňoch a mesiacoch ochutnajú a jednoducho im zachutí. Aby túto možnosť malo čo najviac spotrebiteľov, pripravujeme na letné mesiace rozsiahlu komunikačnú kampaň, vrátane obľúbených ochutnávok,“ vysvetľuje Radka Stratená, manažérka marketingu Staropramen-Slovensko.
Aj s nulovým obsahom alkoholu je Sládkova Limonáda nápojom pre dospelých. A to kvôli značke v jej názve. „Staropramen bude vždy svetom dospelých. Naša značka je viac ako 100 rokov spojená primárne s pivom. V tomto svete však už nevládne výhradne tradičné alkoholické pivo, aj keď mu bude stále dominovať. V súlade so zmenami v životnom štýle našich spotrebiteľov budeme aj v budúcnosti hľadať nové nápoje na báze piva alebo sladu. Aj v nich vieme zhodnotiť naše dlhoročné pivovarnícke skúsenosti, ktoré zbierame už od roku 1869,“ dodáva Zbyněk Kovář.
Sládkova Limonáda sa predáva v sklenenej 0,5 l fľaši, aby sa odlíšila od klasického pivného portfólia Staropramenu. Zároveň tak môže vyniknúť jej autentická zlatistá farba. Etikety a distribučné balenie limonády – papierový kartón 20x0,5 l – zaujmú atraktívnym dizajnom, ktorý stavil na prírodné motívy. Dizajn je v súlade s celkovým štýlom novinky a v obchodnej sieti môže poslúžiť na podporu vizibility na ploche. Dizajn obalov je dielom agentúry Cocoon. Uvedenie nového produktu Sládkova Limonáda sprevádza marketingová podpora, ktorá zahŕňa PR aktivity, ATL komunikáciu a BTL podporu.
Firmy zvyšujú efektívnosť a produktivitu logistických a skladovacích operácií vďaka valčekovým dopravníkom
Valčekové dopravníky sú neoddeliteľnou súčasťou moderných logistických a skladovacích systémov.
Československé tanky prichádzajú do World of Tanks
World of Tanks prináša najväčšiu aktualizáciu roku 2024.
Účelový či bezúčelový úver: Praktické tipy, ako si vybrať ten správny
Výber správneho úveru je kľúčovým rozhodnutím, ktoré ovplyvní vašu finančnú situáciu na dlhé roky.
Vo World of Tanks zažijete metalový festival, hlavnými hviezdami sú Motörhead a Rob Zombie
Wargaming oživil Lemmyho Kilmistera z metalového záhrobia a s ním prinesie aj Roba Zombieho.
Ako zvládnuť problémy s močovým mechúrom pomocou čistej intermitentnej katetrizácie
Močový mechúr, rovnako jako iné orgány v tele človeka môžu postihnúť rôzne komplikácie.