Slovensko sa prezentuje spotmi na viedenskom letisku
- 13:27 08.07.2013
- BRATISLAVA
Propagácia Slovenska ako turistickej destinácie je cieľom digitálnej kampane na medzinárodnom letisku Viedeň, ktorú pripravila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR).
Ako uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová, letisko Viedeň je vzhľadom na počet zahraničných liniek a leteckých spoločností "hlavným" letiskom pre Bratislavu a Slovensko. "Z hľadiska vekového, sociálneho a teritoriálneho môžeme touto reklamnou formou osloviť prakticky všetky cieľové skupiny," vysvetlila Kučerová.
Spoty na obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny v príletovej hale sú podľa nej z hľadiska propagácie Slovenska optimálnym riešením zo všetkých ponúkaných možností. Upútanie pozornosti cestujúcich je vysoké, nakoľko stále pozorujú priestor pásu, kým sa objaví ich batožina.
Kampaň sa začala 1. júla a potrvá až do konca tohto roka. V spotoch reprezentujú Slovensko zábery z mestského turizmu - z Bratislavy, Európske hlavné mesto kultúry 2013 - Košice, možnosť zábavy pre celú rodinu v početných akvaparkoch a cyklistika v Nízkych Tatrách.
Letisko Viedeň je najväčším letiskom v Rakúsku a zároveň v strednej Európe. Ročne ním prejde viac ako dvadsať miliónov cestujúcich, pričom cca desať miliónov naň priletí.
Búranie mosta v Kremničke pokračuje aj v sobotu večer
Búranie mosta v banskobystrickej mestskej časti Kremnička pokračuje aj v sobotu večer. Informoval primátor Banskej Bystrice Ján Nosko.
ISA: Hypotéky aj spotrebné úvery patria v SR medzi najdrahšie v eurozóne
Slovensko má piate najdrahšie hypotéky aj spotrebné úvery v eurozóne. Priemerný ročný úrok na hypotéky bol v júli tohto roka 4,2 %, kým v eurozóne 3,7 %.
Realitná únia: Realitný trh ožíva a ceny nehnuteľností stúpajú
Realitný trh ožíva a ceny nehnuteľností stúpajú. Hodnota Realitného barometra Realitnej únie, ktorý monitoruje ceny bytov v krajských mestách, v auguste medzimesačne stúpla o 1,3 %.
Ceny potravín sa podľa Takáča určite znížia, Marián Čaučík si myslí opak
Ceny potravín jednoznačne klesnú, a to vďaka zníženej sadzbe dani z pridanej hodnoty.
Do kancelárií vo veľkých nemeckých mestách sa vracajú zamestnanci
Do kancelárií vo veľkých nemeckých mestách sa čoraz častejšie vracajú zamestnanci, aj keď ich počet stále nedosiahol úroveň pred pandémiou ochorenia COVID-19.