Najsledovanejšou televíznou stanicou je naďalej TV Markíza

Najsledovanejšou televíziou na Slovensku bola v poslednom kvartáli roku 2016 a prvom kvartáli roku 2017 TV Markíza.
V priemere ju sledovalo 45,3 percenta divákov. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu MML–TGI, ktorý dnes predstavila spoločnosť Median SK.
Druhou najsledovanejšou bola podľa parametra „sledoval včera“ TV JOJ s podielom 31,5 percenta divákov, nasledovaná hlavným kanálom verejnoprávnej RTVS – Jednotkou, ktorá mala sledovanosť 24,2 percentá. Poradie sledovanosti ďalších staníc v rebríčku TOP 10 je nasledovné: TV Doma (6,2 percenta), TA3 (5,4 percenta), Dvojka (4,1 percenta), Plus (3,9 percenta), TV Dajto (3,7 percenta), ČT1 (3,6 percenta) a RTL Klub (1,8 percenta).
Komerčná jednotka TV Markíza zaznamenala v sledovanom období pokles. Od začiatku roku 2017 jej televízna skupina opustila terestriálne vysielanie. Oproti predchádzajúcemu obdobiu 3. a 4. kvartálu 2016 spadla stanica v sledovanosti o zhruba päť percentuálnych bodov. Naproti tomu, TV JOJ stúpla o jeden percentuálny bod a Jednotka sa v sledovanosti nepohla.
Obdobný pohyb nastal aj v sledovanosti jednotlivých televíznych skupín. Skupine Markíza Group klesla sledovanosť pod úroveň 50-tich percent (49 percent), čo je pokles o päť percentuálnych bodov. JOJ Group zvýšila svoju sledovanosť z 33 percent v minulom sledovanom období na 34 percent. Sledovanosť dvoch televíznych kanálov RTVS zostala nezmenená (25 percent).
V 4. kvartáli 2016 a prvom kvartáli 2017 dosiahla sumárna sledovanosť všetkých televízií 82 percent, čo sú takmer štyri milióny divákov. Samotný kanál TV Markíza sledovala polovica divákov (2,026 mil.), TV JOJ a Jednotku štvrtina divákov (1,41 mil. a 1,081 mil.).
TV Markíza oslabila aj v pozícii trhovej jednotky, keď spadla s 39 na 36 percent. Druhý najvyšší podiel na trhu – 22 percent, mala v sledovanom období TV Joj (nárast o 1 percento), Jednotka mala podiel na trhu 16 percent a zvyšné TV stanice dokopy 27 percent.
Národný prieskum MML–TGI, zameraný na spotrebné správanie, médiá a životný štýl, realizuje spoločnosť Median SK kontinuálne od roku 1997. Prieskum za štvrtý kvartál 2016 a prvý kvartál 2017 bol realizovaný na vzorke 4054 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku od 14 do 79 rokov v období od 19. septembra 2016 do 18. decembra 2016 a od 9. januára 2017 do 2. apríla 2017.

Pellegrini vníma postoj Fica k európskemu samitu ako obhajobu národných záujmov
Prezident podľa vlastných slov nemôže premiérovi zazlievať jeho tvrdú rétoriku.

Muž porezal mladíka na krku, za všetko mohla jedna otázka
Polícia má podozrenie na extrémizmus.

Tragédia na sídlisku: Žena vypadla z 13. poschodia
Z výškového paneláku vypadla žena, záchranári jej už nedokázali pomôcť.

Polícia pátra po Vladimírovi, naposledy o sebe dal vedieť vo februári
S mužom bola naposledy v kontakte jeho sestra 6. februára.

Seniorka prišla o celoživotné úspory, vyhodila ich z balkóna
Oklamaná žena vyhodila z balkóna 17.000 eur.