BMW chce predávať autá cez internet a navštevovať klientov
Nemecký výrobca automobilov BMW chce svoj obrat zvýšiť predajom cez internet a osobnými návštevami obchodných zástupcov.
"Vieme si veľmi dobre predstaviť, že by sme mohli predaj cez internet rozšíriť na všetky naše modely. Očakávania a potreby našich klientov sa menia a my chceme ich požiadavky splniť," povedal týždenníku nemecký obchodný riaditeľ BMW Roland Krüger.
Automobilka chce cez internet začať predávať už elektrinou poháňaný model i3, ktorý verejnosti predstaví 29. júla. Spoločnosť chce však tiež vytvoriť "mobilnú predajnú jednotku", ktorá bude môcť navštíviť zákazníka aj doma.
Proti plánom na využitie priameho predaja sa stavajú díleri značky BMW a automobilka sľúbila, že návštevy u zákazníkov sa aspoň dočasne v Nemecku robiť nebudú, citoval Wirtschaftswoche nemenovaného zástupcu predajcov.
Podľa Krügera však fyzická predajná sieť naďalej ostane hlavným predajným kanálom vozidiel BMW.
Predaj nových áut v EÚ v septembri klesol
Predaj nových áut v Európskej únii sa v septembri 2024 znížil, už druhý mesiac po sebe, aj keď menej ako v auguste.
Predaj koncernu Volkswagen v 3. štvrťroku opäť klesol
Predaj koncernu Volkswagen v 3. štvrťroku opäť klesol. Dôvodom bolo zníženie predaja v Číne, slabý dopyt po elektromobiloch, ako aj problémy značky Audi.
Elon Musk predstavil robotický taxík Cybercab
Šéf Tesly Elon Musk po desaťročí sľubov týkajúcich sa autonómnych vozidiel predstavil robotický taxík Cybercab.
SEVA: Nižšie dane pri elektromobiloch výrazne znížia náklady zamestnávateľov
Zníženie daňového zaťaženia pri elektromobiloch výrazne zníži náklady zamestnávateľov a prispeje k vyšším čistým príjmom zamestnancov.
SPD navrhuje príspevok 6000 eur na kúpu nového elektromobilu
Parlamentná skupina Sociálnodemokratickej strany Nemecka navrhuje, aby štát vyplatil bonus 6000 eur každému, kto sa rozhodne vymeniť svoje vozidlo za nový elektromobil.