BMW chce predávať autá cez internet a navštevovať klientov

Nemecký výrobca automobilov BMW chce svoj obrat zvýšiť predajom cez internet a osobnými návštevami obchodných zástupcov.
"Vieme si veľmi dobre predstaviť, že by sme mohli predaj cez internet rozšíriť na všetky naše modely. Očakávania a potreby našich klientov sa menia a my chceme ich požiadavky splniť," povedal týždenníku nemecký obchodný riaditeľ BMW Roland Krüger.
Automobilka chce cez internet začať predávať už elektrinou poháňaný model i3, ktorý verejnosti predstaví 29. júla. Spoločnosť chce však tiež vytvoriť "mobilnú predajnú jednotku", ktorá bude môcť navštíviť zákazníka aj doma.
Proti plánom na využitie priameho predaja sa stavajú díleri značky BMW a automobilka sľúbila, že návštevy u zákazníkov sa aspoň dočasne v Nemecku robiť nebudú, citoval Wirtschaftswoche nemenovaného zástupcu predajcov.
Podľa Krügera však fyzická predajná sieť naďalej ostane hlavným predajným kanálom vozidiel BMW.

Tesla predala vo Francúzsku v 1. kvartáli najmenej áut za štyri roky
Predaj áut amerického výrobcu elektrických vozidiel Tesla pokračoval v marci v poklese, už tretí mesiac po sebe, pričom za celý kvartál zaznamenal najnižšiu úroveň za posledné štyri roky.

Ferrari reaguje na Trumpove clá, v USA zvýši ceny
Taliansky výrobca luxusných športových áut Ferrari plánuje zvýšiť ceny niektorých svojich vozidiel v USA.

Nemeckých spotrebiteľov odrádzajú od kúpy elektromobilov vysoké ceny
Vysoké ceny sú hlavným dôvodom, prečo sa nemeckí spotrebitelia zdráhajú prejsť na elektrické vozidlá.

Ak Tesla postaví závod v Indii, bude to podľa Trumpa voči USA neférové
Ak spoločnosť Tesla postaví továreň v Indii, aby sa vyhla miestnym clám, bude to voči Spojeným štátom "neférové", vyhlásil americký prezident Donald Trump.

Nissan a Honda ukončili rokovania o fúzii, firmy sa dohodli na inom modeli spolupráce
Japonské automobilky Nissan a Honda ukončili rokovania o fúzii, ktoré viedli od decembra minulého roka. Rozhodnutie potvrdili vo štvrtok obe zúčastnené strany.