Barbora Poláková získala medzinárodný úspech s klipom k piesni 2-8-5
- 8:41 21.01.2019
- Bratislava
Populárna herečka a speváčka Barbora Poláková je svojimi originálnymi nápadmi, kreativitou i citom pre detail dobre známa. Aktuálne to potvrdzuje i medzinárodný ohlas, ktorý vzbudil jej unikátny vlaňajší videoklip k úvodnej skladbe 2-8-5 z nového albumu ZE.MĚ.
Video, ktoré Barbora naživo prenášala na svojom Instagrame a vzniklo na jeden záber prostredníctvom smartfónu, zaujalo natoľko Music Ally, že jej redaktori klip i kampaň s ním spojenú vybrali medzi 50 najlepších marketingových kampaní roka. Celý projekt navyše ocenili ako Best Use of Live Streaming. Music Ally je medzinárodná platforma so sídlom v Londýne, zameraná na odborníkov z oblasti šoubiznisu. TASR informovala PR manažérka Adriana Čahojová.
„Vedela som, že sme prví v Čechách, komu napadol taký projekt, ale nejako som stále neverila, že by to mohlo byť prvýkrát na svete. I keď som si z toho robila srandu a dala som tam hashtag - #prvni zivy klip v historii vesmiru - aj tak som stále čakala, že sa niekto ozve. A keď niečo robíte prví na svete, tak sa logicky nemáte koho spýtať na rôzne detaily, ktoré by som teraz už urobila inak,“ komentuje projekt Poláková, ktorá sa ocitla v naozaj hviezdnej spoločnosti mien ako Calvin Harris, Franz Ferdinand, Metallica, Red Hot Chili Peppers či The Beatles. Ocenenie je navyše podčiarknuté faktom, že je vo výbere jediným zástupcom z krajín strednej a východnej Európy.
Music Ally v špeciálnom vydaní svojho elektronického magazínu Sandbox, ktorý pravidelne odoberajú hudobní promotéri, agentúry, firmy, kreatívci či insideri i ďalší ľudia z hudobnej brandže z celého sveta a dá sa označiť za bibliu diania v šoubiznise, ocenil okrem samotného videoklipu tiež jeho náročné technické prevedenie a prínos celej kampane i jej previazanosť s množstvom známych českých influencerov a youtuberov.
„Dosah vzhliadnutí v podstate nie je možné zmerať, pretože sme to vypustili ako virál na viacerých miestach. Bol to zmysel toho, o čom pieseň bola. Stihli sme zaznamenať to, že 2-8-5 videlo za 48 hodín 500 tisíc ľudí, ďalej sa to už nedalo dopočítať,“ hovorí k dosahu klipu trojnásobná laureátka cien Anděl.
Barbora Poláková, ktorá sa na scenári a réžii podieľala s Jakubom Machalom, celý klip tiež sama nakrúcala na svoj telefón a ako sama priznáva, nebolo to nič jednoduchého. „Najviac som sa sústredila na zábery a na presný timing, ktorý som mala na každého vymedzený. Keby som sa pri niekom zdržala, neostal by čas na ďalšieho. Celé by sa mi to rytmicky posunulo a nevyšla by mi na refrén trebárs jazda na motorke alebo vstup na diskotéku v okamihu, v ktorom mal vyjsť. Čo bolo pre celú vec dosť podstatné. Každopádne som šťastná za to, ako to celé dopadlo, za ľudí, ktorí do toho so mnou išli, bola to krása.“
Klip 2-8-5:
Pozor na túto taktiku narcistov – často ju vidieť vo vzťahoch
Partneri, ktorí toto robia vo vzťahu, obvykle vykazujú vysokú mieru narcistických prejavov správania.
Veterinári varujú: Toto viac nerobte, hrozí nákaza!
Varovanie veterinárov prichádza po tom, ako sa moderátorka súťažnej relácie priznala k rizikovému správaniu k svojmu psovi.
Od sklenených fliaš po hliníkové plechovky: Cesta konzervovania potravín
Uchovávanie potravín v konzervách je praktické nielen na ich dlhodobé skladovanie, ale aj prepravu.
Ak máte tieto aplikácie v mobile, musíte ich okamžite vymazať
Majitelia smartfónov by si mali skontrolovať, či sa na nich nenachádza niektorá z týchto 15 škodlivých aplikácií.
Agresívne mená pre bábätká? Odborníci varujú pred rastúcim trendom
Rodičia sa pri pomenovávaní svojich detí čoraz častejšie uchyľujú k menám, ktoré môžu byť nebezpečné, varujú experti.