Nákup cez zľavový portál bez rizika
- 11:00 22.08.2013
- BRATISLAVA

Najväčší portál hromadného nakupovania na Slovensku, www.ZlavaDna.sk, ktorý mesačne predá 50.000 kupónov v celkovej hodnote viac ako 1,5 milióna euro, odporúča nakupovať len na veľkých a overených portáloch na trhu. „Základom poctivého podnikania v našej oblasti sú dlhoročné vzťahy s firmami, ktoré poskytujú tovary a služby. Snažíme sa robiť s tými najlepšími, preverujeme ich kvalitu a zákazníkom garantujeme 100% spokojnosti. V prípade akejkoľvek sťažnosti bezodkladne pristupujeme k vráteniu peňazí na účet zákazníka,“ hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.
1. Vyberte si spoľahlivého partnera
Dôvera veľkého počtu ľudí vyjadruje konštantnú kvalitu a vysokú úspešnosť akcií. Napríklad www.ZlavaDna.sk predá každých 53 sekúnd jeden zľavový kupón, celkovo už za tri roky svojho pôsobenia predala 1,5 milióna kupónov. „V prvom rade kladieme dôraz na spokojnosť každého nášho zákazníka a podľa jeho podnetu a názoru pravidelne vylepšuje poskytované služby. Na internete podnikáme už desať rokov prostredníctvom portálov Obedovat.sk, Nakupovat.sk a ôsmich ďalších na Slovensku a v Českej republike. Všetky naše projekty sú úspešné a vykazujú zisk,“ hovorí Zdenko Hoschek.
2. Zákaznícky servis na vysokej úrovni
„Je úplným štandardom, že v prípade akejkoľvek nespokojnosti garantujeme vrátenie peňazí,“ dodáva Zdenko Hoschek. V prípade akejkoľvek reklamácie portál ZlavaDna.sk vychádza zákazníkovi v ústrety aj nad rámec povinností. „V zmluvách s klientmi máme zavedený inštitút zádržného, tzn. časť peňazí si ponechávame na svojich účtoch, aby sme v prípade nespokojnosti s kvalitou, nedodržania podmienok alebo krachu subjektu, ktorý poskytuje zľavu, mohli kompenzovať našich zákazníkov v plnej výške. Ukázalo sa nám to ako mimoriadne dôležité z hľadiska prevencie kvality,“ komentuje Zdenko Hoschek.
V ZlavaDna.sk pracuje tím vyškolených ľudí, ktorí komunikujú so zákazníkmi cez email a telefonicky 5 dní v týždni, 10 hodín denne. „Zákazníci nemajú problém sa k nám dovolať, reklamácie riešime hneď v daný deň doručenia,“ zdôrazňuje Zdenko Hoschek.
3. Dôležité dáta
Na portáloch sú vždy uvedené kontakty na zodpovedných ľudí, fakturačné údaje a veľmi dôležité sú aj obchodné podmienky, ktoré si treba vždy poriadne prečítať. Kontrolným orgánom zľavových portálov je Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa, v prípade potreby, môže spotrebiteľ tiež obrátiť.
ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (50.000 unikátnych návštevníkov / deň) počte predaných kupónov za mesiac, vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (200.000) a aj v obrate (1,3 milióna mesačne)

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?