Manager Magazin: Adidas plánuje predaj značky Reebok
- 14:12 22.10.2020
- Mníchov

Nemecký výrobca športovej obuvi Adidas plánuje predať svoju divíziu Reebok, ktorej sa dlhodobo nedarí. Informoval o tom vo štvrtok nemecký ekonomický mesačník Manager Magazin.
Podľa mesačníka, na informácie ktorého sa odvolala agentúra Reuters, plánuje Adidas dokončiť predaj najneskôr v marci budúceho roka. Podľa informácií agentúry Bloomberg firma iba skúma možnosť predaja Reeboku, prieskum je však v začiatkoch a žiadne rozhodnutie zatiaľ nepadlo. Podľa Bloombergu, ktorý sa odvolal na zdroj oboznámený so situáciou, by firma mala svoje rozhodnutie o ďalších krokoch v súvislosti so značkou Reebok oznámiť v najbližších mesiacoch. Adidas sa k informáciám nevyjadril.
Investori opakovane žiadali vedenie Adidasu o zbavenie sa značky Reebok. Spoločnosť sa síce pokúsila o ozdravenie divízie, podľa investorov je však pokrok minimálny.
Podľa Manager Magazin by k záujemcom o Reebok mala patriť spoločnosť VF Corporation, ktorá vlastní značky Timberland a North Face. Ďalším záujemcom je podľa mesačníka čínska Anta Sports.
Nemecká spoločnosť kúpila značku Reebok v roku 2005 za 3,8 miliardy USD (3,21 miliardy eur). Tržby divízie za 2. kvartál klesli o 44 % na 228 miliónov eur, pod čo sa podpísala najmä vysoká previazanosť značky s americkým trhom.
(1 EUR = 1,1852 USD)

Agentúra S&P potvrdila Slovensku rating A+, zhoršila výhľad na negatívny
Medzinárodná agentúra Standard & Poor´s (S&P) potvrdila Slovensku v piatok rating na úrovni A+, zhoršila však jeho výhľad zo stabilného na negatívny.

Lagardová: Trumpove clá pravdepodobne spomalia hospodársky rast eurozóny
Colný konflikt, ktorý začal americký prezident Donald Trump, pravdepodobne spomalí ekonomiku eurozóny.

Z trhu sťahujú kuracie prsia. V tomto obchodnom reťazci ich môžete vrátiť
Kontrolóri objavili na slovenskom aj českom trhu kuracie mäso so salmonelou.

Do týchto projektov investuje MIRRI viac ako 6 miliónov eur
Viac ako šesť miliónov eur z eurofondov prinesie lepšie školy a krajšie verejné priestranstvá.

Ministerstvo dopravy: Zmeny v mýtnych poplatkoch nie sú žiadna novinka
Zmeny v mýtnych poplatkoch nie sú žiadnou novinkou. Vychádzajú z celoeurópskej smernice, ktorej zavedenie je povinné.