NÁRODNÉ DNI KARIÉRY ponúkajú študentom prácu už 18. rok
- 12:45 27.02.2013
- BRATISLAVA
Pracovný veľtrh NÁRODNÉ DNI KARIÉRY prináša na jedno miesto študentov a zástupcov firemného sektora už po 18. krát. Poskytuje mladým ľuďom kompletný servis na ceste k vysnívanému zamestnaniu. Podujatie sa uskutoční
NÁRODNÉ DNI KARIÉRY sú najväčším pracovným veľtrhom zameraným na študentov a čerstvých absolventov a zároveň veľtrhom s najdlhšou tradíciou na Slovensku. V Bratislave sa organizuje už 18 rokov a tretí rok taktiež v Košiciach. Organizátorom je organizácia AIESEC a odborným garantom podujatia v Bratislave je personálna spoločnosť Synergie. Podujatie spája mladých so zástupcami firemného sektora a umožňuje im nielen nájsť si prácu v top spoločnostiach na Slovensku, ale prostredníctvom sprievodného programu bližšie spoznať firemné procesy, správne si nastaviť očakávania ohľadom zamestnania a inšpirovať sa osobnosťami slovenského podnikateľského prostredia. Keďže je veľtrh orientovaný na študentov, ponúka aj priestor na odpočinok v chill-out zóne a priestor na zábavu a odreagovanie vo fun zóne.
Pracovný veľtrh sa sústreďuje na 2 témy – hľadanie práce a sprievodný program.
Sprievodný program bude prebiehať v 6 konzultačných miestnostiach. V prvej pomôžu rozbehnúť samého seba a svoj biznis rečníci z Rozbehni sa, v druhej priblížia kariérny koučing a sebakoučing kouči zo SAKO, tretia miestnosť patrí Maxman Consultants a ich workshopu, ktorý sa venuje 3 krokom ku vysnívanej kariére. V miestnosti nazvanej Inšpiruj sa vystúpia skvelí rečníci Peter Sasin (NLP), Martin Mažár (Predajné techniky) a Gabriela Orlitová (Akadémia Orlita), konzultačnú miestnosť Kopec príležitostí zabezpečuje odborný garant podujatia Synergie a posledná miestnosť patrí marketingu a s názvom More možností je pod taktovkou Wiktor Leo Burnett a prebehne v nej aj vyhodnotenie súťaže o dennú stáž v J&T Banke na pozícii riaditeľa od J&T. Partnermi sprievodného programu sú aj Empire, Professional Coaching, RPL, Toastmasters, Develor, Power Training, Assessment systems, ICM, Zipcem, Facet 5 a Greenhill. Viac informácií o sprievodnom programe sa nachádza na webstránke podujatia www.ndk.sk.
Tohtoročná kampaň sa nesie v nazeraní na hľadanie práce ako na dobrodružstvo. Sloganmi kampane sú mottá „Prekonaj priepasť vražednej lenivosti“, „Neutop sa v mori neskúsených“ a „Nájdi kopec príležitostí“. Marketingová komunikácia prebieha prostredníctvom billboardov a citylightov v Bratislave a v Košiciach a taktiež priamo na najväčších slovenských univerzitách. Medializácia podujatia prebieha prostredníctvom mediálnych partnerstiev, do tohto dátumu boli uverejnené články prostredníctvom tlačovej agentúry SITA na portáli Webnoviny.sk, v mesačníku Zisk, v online spravodajstve Promosprávy, v študentskom časopise Student Life, podujatie sa prezentovalo v televízii MC2, reklamou na Radiopoint a v špeciálne j prílohe denníka SME zameranej na vzdelanie a kariéru.
Hlavným reklamným partnerom podujatia je Triad Advertising. Hlavnými mediálnymi partnermi podujatia sú Fun radio, SME a Trend. Podujatie mediálne podporili aj Kariéra.sk, PC Revue, Profit, Zisk, Student Life, tlačová agentúra SITA, reklamná agentúra Presentas, Mindshare, Rabaka, Big Media, Poradca podnikateľa, Promosprávy, Geoinformatika, Radiopoint a Nubium. Partnermi podujatia sú aj Anwell, Creative Pro, Incheba a Železnice SR. Podporovateľmi podujatia sú Avis, Martinus, Photomedia a Tuli.
Cena podujatia je 2 Eur. V cene je zabezpečený uvítací balíček, testovanie v IT a jazykových testoch, tlač životopisu priamo na podujatí a možnosť zúčastniť sa sprievodného programu.
Zúčastnené spoločnosti
Exkluzívne spoločnosti OVB a LIDL. Ďalší vystavovatelia KMPG, Personel Efekt, Slovak Telekom, Capco, Accenture, Volkswagen, Slovnaft, IBM, Ernst & Young, Emerson, Amazon, PWC, UPSVAR, DEKONA, Enel, Johnson Controls, SAIA, Kraft, Synergie, Manpower, ZSE, Heineken, PartnersGroup, T-Systems, J&T Banka, FirstData, Tesco, Matador, Deloitte, Dell, AT&T, Jaspis, Fellix Switzerland, TECHNOGYM, Adidas, Salve Group, PhillipMorris, Goethe Uni.
TERMÍN KONANIA: 6.-7.3. 2012, 9:00 – 18:00 (resp. 17:00 dňa 7.3.)
Viac informácii o podujatí na www.ndk.sk a na Facebook fan page NDK - Národné Dni Kariéry. Tu sa nachádza aj registrácia na sprievodný program.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.