Televízia Markíza má nového riaditeľa, Ťapáková skončila
Matthias Settele nahradí Zuzanu Ťapákovú na pozícii generálneho riaditeľa TV Markíza.
Oznámila to v stredu Central European Media Enterprises Ltd (CME) a agentúru SITA o tom informovala vedúca PR TV Markíza Tatiana Tóthová.
Podľa výkonného riaditeľa CME Christopha Mainuscha v osobe Matthiasa Settela získava CME skúseného profesionála, ktorý povedie spoločnosť v kritických časoch na trhu, ktorý považujú za jeden z kľúčových.
Výkonný riaditeľ CME zároveň v tlačovej správe poďakoval Zuzane Ťapákovej za roky strávené v TV Markíza. Informácie o odchode Zuzany Ťapákovej z vedenia TV Markíza sa začali šíriť po tom, ako 21. augusta mediálna spoločnosť CME oznámila, že jej šéf Adrian Sarbu odstúpil z funkcie s okamžitou účinnosťou. Markíza ich však odmietala potvrdiť, kým sa k nim oficiálne nevyjadrí CME.
CME tento mesiac informovala, že našla náhradu za bývalého šéfa Adriana Sarbua, ktorý opustil pozíciu prezidenta spoločnosti v auguste. Skupinu s účinnosťou od 16. septembra vedú dvaja najvyšší manažéri Christoph Mainusch a Michael Del Nin. Prvý z nich naposledy pôsobil ako konzultant spoločnosti Turner Broadcasting International. Michael Del Nin sa pohybuje štyri roky v najužšom vedením spoločnosti Time Warner, kde vykonával funkciu viceprezidenta pre zahraničnú a korporátnu stratégiu.
“Teším sa na riadenie tímu na Slovensku a som rád, že budem súčasťou úspechu Markízy a prispejem k rozvoju staníc a značiek naprieč všetkými médiami,” cituje ďalej tlačová správa reakciu Settela.
Matthias Settele pred nástupom do CME zastával pozíciu generálneho manažéra v spoločnosti Turner Nordic a Baltic a pôsobil ako senior konzultant pre rakúsku verejnoprávnu televíziu ORF. Taktiež bol televíznym a produkčným konzultantom pre viaceré medzinárodné televízne skupiny vrátane RTL Group, MTG/Viasat group a Turner Broadcasting International, ako aj televízne stanice, produkčné spoločnosti a univerzity v rámci Európy. Pred začiatkom dráhy konzultanta pracoval ako Senior Vice Prezident pre obchodné záležitosti pre spoločnosť RTL v Nemecku.
CME zápasí s problémom oslabujúceho trhu televíznej reklamy. Spoločnosť, ktorá prevádzkuje televízne stanice v strednej a východnej Európe, zvýšila ceny, aby jej to pomohlo znovu získať dobrú pozíciu na zmenšujúcom sa reklamnom trhu. Tento krok viedol k tomu, že mnohí zadávatelia reklamy odišli z televíznych staníc CME, čo poškodilo jej ziskovosť v druhom štvrťroku. Analytik banky Česká Spořitelna Václav Kmínek uviedol, že niektoré kroky, ktoré CME v poslednom období urobila, neboli veľmi vhodné vzhľadom na dlhodobo slabý trh. CME však konštatovala, že si za svojimi nedávnymi krokmi stojí. "Predstavenstvo rozhodne podporuje stratégie, ktoré CME prijala v roku 2013 vrátane dôležitých iniciatív, ako je zvýšenie cien televíznej reklamy," uviedla firma v auguste vo vyhlásení. Pri zverejnení výsledkov za druhý kvartál CME uviedla, že zadávatelia reklamy sa začali vracať.
Central European Media Enterprises prevádzkuje televízne stanice v šiestich krajinách strednej a východnej Európy. Spoločnosť Central European Media Enterprises Ltd. v júli 2007 odkúpila 20 % v TV Markíza od spoločnosti Media Invest, spol. s r.o. CME informovala, že touto transakciou sa stala 100-percentným vlastníkom spoločnosti Markíza - Slovakia, spol. s r.o. ktorá je prevádzkovateľom licencie na vysielanie TV Markíza.
V nedeľu treba počítať s víchricou, pozor najmä v týchto oblastiach
Meteorológovia vydali pre viaceré okresy výstrahy prvého a druhého stupňa.
Zlodeji ukradli auto kuriérovi s tovarom za asi 45.000 eur
Vyšetrovateľ spracoval návrh na väzobné stíhanie obvinených.
Pátranie po mladíkovi sa skončilo tragicky
Polícia ukončila pátranie po 19-ročnom Bogdanovi, zúčastnili sa ho aj dobrovoľníci.
Boli medzi obeťami v Nemecku aj Slováci? Ministerstvo informuje
Slovenský zastupiteľský úrad v Berlíne je v kontakte s nemeckými zložkami.