V Hurbanove rastie záujem o dobrovoľníctvo
- 14:57 28.02.2013
- BRATISLAVA

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje piaty ročník grantového programu Tu sme doma pre mesto Hurbanovo. Cieľom programu je podnietiť a podporiť verejnoprospešné aktivity obyvateľov Hurbanova vo svojom meste. Na realizáciu programu venoval HEINEKEN Slovensko viac ako 33 000 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 19. apríla 2013.
„Program Tu sme doma stojí v piatom ročníku pred novými výzvami. Teší nás, že v programe sa čoraz viac začínajú angažovať zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorí ponúkajú svoju dobrovoľnícku prácu na zlepšovaní kvality života vo svojom meste. V tomto jubilejnom ročníku by sme chceli predstaviť výsledky programu širokej verejnosti s cieľom, aby sa čo najviac rozšírila škála predkladateľov dobrých a originálnych nápadov a aby sme presvedčili čo najviac občanov mesta, že TU SME DOMA je tu naozaj pre nich a participácia na programe nie je vôbec zložitá,“ hovorí Ľubica Lachká, správkyňa Nitrianskej komunitnej nadácie.
Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci piateho ročníka Tu sme doma až do 19. apríla 2013. „Som nesmierne rada, že sa nám spoločne podarilo vytvoriť účinný nástroj, vďaka ktorému sa samotní Hurbanovčania aktívne podieľajú na rozvoji svojho mesta. Teší ma tiež, že grantový program Tu sme doma naštartoval rozvoj miestneho dobrovoľníctva, do ktorého sa v čoraz väčšej miere zapájajú aj naši zamestnanci. Okrem aktivizácie komunity, prináša tento program už po piaty rok príklad dobrej praxe spolupráce všetkých troch sektorov – samosprávy, mimovládnej organizácie a súkromnej firmy a je ukážkou toho, ako takáto spolupráca môže byť užitočná pre bežného občana,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v meste Nitra a v Nitrianskom kraji. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít prospešných pre nás všetkých a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľnej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko, a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je HEINEKEN Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?