V Hurbanove rastie záujem o dobrovoľníctvo
- 14:57 28.02.2013
- BRATISLAVA
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje piaty ročník grantového programu Tu sme doma pre mesto Hurbanovo. Cieľom programu je podnietiť a podporiť verejnoprospešné aktivity obyvateľov Hurbanova vo svojom meste. Na realizáciu programu venoval HEINEKEN Slovensko viac ako 33 000 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 19. apríla 2013.
„Program Tu sme doma stojí v piatom ročníku pred novými výzvami. Teší nás, že v programe sa čoraz viac začínajú angažovať zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorí ponúkajú svoju dobrovoľnícku prácu na zlepšovaní kvality života vo svojom meste. V tomto jubilejnom ročníku by sme chceli predstaviť výsledky programu širokej verejnosti s cieľom, aby sa čo najviac rozšírila škála predkladateľov dobrých a originálnych nápadov a aby sme presvedčili čo najviac občanov mesta, že TU SME DOMA je tu naozaj pre nich a participácia na programe nie je vôbec zložitá,“ hovorí Ľubica Lachká, správkyňa Nitrianskej komunitnej nadácie.
Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci piateho ročníka Tu sme doma až do 19. apríla 2013. „Som nesmierne rada, že sa nám spoločne podarilo vytvoriť účinný nástroj, vďaka ktorému sa samotní Hurbanovčania aktívne podieľajú na rozvoji svojho mesta. Teší ma tiež, že grantový program Tu sme doma naštartoval rozvoj miestneho dobrovoľníctva, do ktorého sa v čoraz väčšej miere zapájajú aj naši zamestnanci. Okrem aktivizácie komunity, prináša tento program už po piaty rok príklad dobrej praxe spolupráce všetkých troch sektorov – samosprávy, mimovládnej organizácie a súkromnej firmy a je ukážkou toho, ako takáto spolupráca môže byť užitočná pre bežného občana,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v meste Nitra a v Nitrianskom kraji. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít prospešných pre nás všetkých a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľnej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko, a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je HEINEKEN Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.