OneCockpit pomáha predchádzať výpadkom sieťových služieb
- 10:01 15.10.2013
- BRATISLAVA

Spoločnosť NextiraOne, popredný európsky expert v oblasti poskytovania IT komunikačných služieb uvádza na medzinárodný európsky IT trh svoju novú vlajkovú loď pre oblasť servisných služieb – službu OneCockpit. Už dnes dostupná služba OneCockpit je revolučnou kombináciou sieťového monitoringu a správy sieťových služieb, ktorá výrazne mení spôsob, akým môžu vedúci IT pracovníci a IT oddelenia zodpovedné za prevádzku, monitorovať a riadiť podnikovú sieťovú IT infraštruktúru a výrazne zvýšiť efektivitu jej prevádzky.
Služba je založená na novej generácii monitorovacích aplikácií a nástrojov, ktoré sa zobrazujú v jednotnom grafickom informačnom rozhraní a zahŕňa všetky kľúčové technológie a výrobcov. Prístup k službe je dostupný z akéhokoľvek zariadenia, vrátane mobilných zariadení ako sú tablety a smart telefóny. OneCockpit poskytuje kombináciu všeobecných real-time monitorovacích informácií o dostupnosti a výkonnosti podnikovej IT infraštruktúry reprezentujúcich kľúčové parametre z pohľadu zabezpečenia kontinuity podnikového biznisu. Toto umožňuje organizáciám riadiť svoje podnikové komunikačné IT prostredie efektívnejšie, minimalizovať biznis riziká naviazané na prevádzku komunikačnej infraštruktúry a efektívnejšie plánovať a realizovať zmeny v podnikových IT sieťach.
Shaun Ledgerwood, Vice President Business Development & Services v NextiraOne, povedal: “OneCockpit je pre našich zákazníkov vysoko efektívnou platformou, ktorá zabezpečí rýchlu detekciu sieťových a aplikačných incidentov, veľmi často ešte predtým, ako by to malo mať dopad na koncového užívateľa. Toto zabezpečí stabilnejšiu komunikačnú IT infraštruktúru pre organizácie prostredníctvom nepretržitého 24/7 monitorovania kľúčových ukazovateľov stavu komunikačnej infraštruktúry, založených na kontinuálnych real-time informáciách. Výsledkom je redukcia biznis rizík prostredníctvom zlepšenia systémovej dostupnosti“.
Služba OneCockpit bola vyvinutá spoločnosťou NextiraOne. Experti z NextiraOne venovali dva roky intenzívneho vývoja, opierajúc sa o najmodernejšie softvérové štandardy z oblasti sieťového monitoringu, ako sú ServisPilot a HP. Vývojový tím dokázal skoncentrovať svoje úsilie na vývoj zákaznícky orientovaného riešenia, v ktorom sú obsiahnuté naše dlhoročné skúsenosti s poskytovaním zákazníckej podpory, servisu a monitoringu komunikačných infraštruktúr našich zákazníkov z celej Európy.
“OneCockpit je viac ako len jednoduché uvedenie nového riešenia – je to ponuka globálne a nadnárodne orientovaného riešenia, ktoré prináša integráciu našich servisných biznis aktivít, zjednocuje procesy, servisné tímy, ľudí, dokumentáciu a infraštruktúru,” dodal Shaun Ledgerwood. “OneCockpit dopĺňa a rozširuje ponuku našich služieb Managed Services – prichádza nová éra poskytovania servisných a monitorovacích služieb od spoločnosti NextiraOne, vybudovaná na základe našej dlhoročnej vedúcej pozícii ako popredného experta vo všetkých aspektoch poskytovania servisných a monitorovacích služieb.”
O spoločnosti NextiraOne:
NextiraOne je popredná medzinárodná spoločnosť, ktorá na európskom trhu poskytuje služby spojené s návrhom, implementáciou a servisnými službami pre podnikové komunikačné služby a riešenia pre zákazníkov z privátneho, ako aj z verejného sektora. Vďaka odborným skúsenostiam z oblasti najmodernejších komunikačných technológií, zahrňujúce dátové centrá, kontaktné centrá, unified communications, služby bezpečnosti, služby podnikovej sieťovej IT infraštruktúry a služieb managed services, NextiraOne napomáha svojim zákazníkom efektívne riadiť náklady súvisiace s prevádzkou ich informačných a komunikačných systémov.
Sídlo spoločnosti sa nachádza v Paríži. NextiraOne má svoje priame zastúpenie v 16 krajinách, zamestnáva viac ako 3,800 zamestnancov v Európe a v USA, vrátane 2,100 kvalifikovaných servisných expertov.
Viac informácií získate na: http://www.nextiraone.eu

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?