Hľadá sa najinovatívnejší nápad
- 15:37 22.11.2013
- BRATISLAVA

Spoločnosť Henkel vyhlasuje siedmy ročník medzinárodnej súťaže „Henkel Innovation Challenge“. Možnosť zapojiť sa do súťaže majú študenti z 30 krajín sveta, ktorých úlohou bude navrhnúť inovatívny výrobok alebo technológiu založenú na myšlienke trvalej udržateľnosti, ktorý by zodpovedal požiadavkám spotrebiteľov v roku 2050. Študenti sa môžu do Henkel Innovation Challenge prihlásiť do 11. decembra 2013 prostredníctvom stránky www.henkelchallenge.com.
Novinkou siedmeho ročníka súťaže je, že spoločnosť Henkel poskytne každému účastníkovi prístup na špeciálny e-learningový program s kurzami z oblastí ako sú napríklad marketingové stratégie alebo počítačové zručnosti. Tie súťažiacim pomôžu vo východiskových fázach vývoja ich myšlienok. Slogan „Vytvor. Uč sa. Rozvíjaj.“ úplne vystihuje myšlienku tohtoročnej „Henkel Innovation Challenge“. Študenti vytvoria inovatívnu myšlienku, mentor ich veľa naučí nového a vďaka súťaži budú rozvíjať svoje zručnosti.
Tri víťazné tímy sa stretnú s Kasperem Rorstedom, predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel, ktorý im zároveň odovzdá ceny: cestu okolo sveta v hodnote 10 000 eur pre víťaza a cestovné poukážky v hodnote 4 000 a 2 000 eur pre dvojice na druhom a treťom mieste.
Pre koho je súťaž určená?
Súťaž „Henkel Innovation Challenge” je určená študentom všetkých odborov vrátane ekonomiky, inžinierstva či prírodných vied. O prvé miesto budú môcť zabojovať študenti z 30 krajín sveta.
Ako sa zapojiť?
Na stránke www.henkelchallenge.com nájdu študenti registračný formulár. Možnosť vyplniť ho majú súťažné dvojice do 11. decembra 2013. Po ukončení registrácie budú vybraní študenti pracovať na svojich projektoch s podporou manažérov firmy Henkel Slovensko: „Zúčastniť sa môže každý s dobrým nápadom. Stačí navrhnúť projekt a prihlásiť sa. S ostatnými náležitosťami už študentom pomôžeme my,“ vysvetľuje koordinátorka projektu Radka Karabellyová z oddelenia ľudských zdrojov spoločnosti Henkel Slovensko.
Čo je cieľom súťaže?
Podstatou súťaže je navrhnúť inovatívny produkt budúcnosti s ohľadom na trvalú udržateľnosť. Na medzinárodnom kole v Šanghaji minulého roku napríklad slovenskí študenti obhajovali svoju zubnú pastu s regulátorom chuti. Napokon v Číne zvíťazila dvojica z Nemecka s produktom Syoss BREATHE. Vďaka tejto inovácii by mohli vlasy v budúcnosti vyrábať kyslík.
Aký je priebeh súťaže?
Svoje produkty predstavia vybrané tímy v národných kolách v marci 2014. Víťazný tím z každého semifinále dostane šancu bojovať v medzinárodnom finále, ktoré sa uskutoční 31. marca – 3. apríla 2014 v Düsseldorfe. Spoločnosť Henkel zostáva v kontakte s mnohými účastníkmi aj po ukončení súťaže. Svedčí o tom aj fakt, že mnohí z talentovaných účastníkov minulých ročníkov sa vo firme nakoniec aj zamestnali.
Viac informácií o „Henkel Innovation Challenge“ je zverejnených na stránke www.henkelchallenge.com alebo na Facebooku www.facebook.com/henkelchallenge s viac ako 65 000 fanúšikmi. Videá z predchádzajúcich ročníkov nájdete na Youtube.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?