Hľadá sa najinovatívnejší nápad
- 15:37 22.11.2013
- BRATISLAVA
Spoločnosť Henkel vyhlasuje siedmy ročník medzinárodnej súťaže „Henkel Innovation Challenge“. Možnosť zapojiť sa do súťaže majú študenti z 30 krajín sveta, ktorých úlohou bude navrhnúť inovatívny výrobok alebo technológiu založenú na myšlienke trvalej udržateľnosti, ktorý by zodpovedal požiadavkám spotrebiteľov v roku 2050. Študenti sa môžu do Henkel Innovation Challenge prihlásiť do 11. decembra 2013 prostredníctvom stránky www.henkelchallenge.com.
Novinkou siedmeho ročníka súťaže je, že spoločnosť Henkel poskytne každému účastníkovi prístup na špeciálny e-learningový program s kurzami z oblastí ako sú napríklad marketingové stratégie alebo počítačové zručnosti. Tie súťažiacim pomôžu vo východiskových fázach vývoja ich myšlienok. Slogan „Vytvor. Uč sa. Rozvíjaj.“ úplne vystihuje myšlienku tohtoročnej „Henkel Innovation Challenge“. Študenti vytvoria inovatívnu myšlienku, mentor ich veľa naučí nového a vďaka súťaži budú rozvíjať svoje zručnosti.
Tri víťazné tímy sa stretnú s Kasperem Rorstedom, predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel, ktorý im zároveň odovzdá ceny: cestu okolo sveta v hodnote 10 000 eur pre víťaza a cestovné poukážky v hodnote 4 000 a 2 000 eur pre dvojice na druhom a treťom mieste.
Pre koho je súťaž určená?
Súťaž „Henkel Innovation Challenge” je určená študentom všetkých odborov vrátane ekonomiky, inžinierstva či prírodných vied. O prvé miesto budú môcť zabojovať študenti z 30 krajín sveta.
Ako sa zapojiť?
Na stránke www.henkelchallenge.com nájdu študenti registračný formulár. Možnosť vyplniť ho majú súťažné dvojice do 11. decembra 2013. Po ukončení registrácie budú vybraní študenti pracovať na svojich projektoch s podporou manažérov firmy Henkel Slovensko: „Zúčastniť sa môže každý s dobrým nápadom. Stačí navrhnúť projekt a prihlásiť sa. S ostatnými náležitosťami už študentom pomôžeme my,“ vysvetľuje koordinátorka projektu Radka Karabellyová z oddelenia ľudských zdrojov spoločnosti Henkel Slovensko.
Čo je cieľom súťaže?
Podstatou súťaže je navrhnúť inovatívny produkt budúcnosti s ohľadom na trvalú udržateľnosť. Na medzinárodnom kole v Šanghaji minulého roku napríklad slovenskí študenti obhajovali svoju zubnú pastu s regulátorom chuti. Napokon v Číne zvíťazila dvojica z Nemecka s produktom Syoss BREATHE. Vďaka tejto inovácii by mohli vlasy v budúcnosti vyrábať kyslík.
Aký je priebeh súťaže?
Svoje produkty predstavia vybrané tímy v národných kolách v marci 2014. Víťazný tím z každého semifinále dostane šancu bojovať v medzinárodnom finále, ktoré sa uskutoční 31. marca – 3. apríla 2014 v Düsseldorfe. Spoločnosť Henkel zostáva v kontakte s mnohými účastníkmi aj po ukončení súťaže. Svedčí o tom aj fakt, že mnohí z talentovaných účastníkov minulých ročníkov sa vo firme nakoniec aj zamestnali.
Viac informácií o „Henkel Innovation Challenge“ je zverejnených na stránke www.henkelchallenge.com alebo na Facebooku www.facebook.com/henkelchallenge s viac ako 65 000 fanúšikmi. Videá z predchádzajúcich ročníkov nájdete na Youtube.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.