Známy e-shop ukončuje prevádzku. Čo robiť v prípade reklamácie?

Internetový obchod koncom februára ukončí svoju prevádzku. Ako postupovať v prípade nevybavenej reklamácie?
E-shop hej.sk 29. februára tohto roku ukončí svoju prevádzku. Informuje o tom na svojej webovej stránke, kde zákazníkom zároveň poskytuje návod na to, ako postupovať v prípade reklamácie.
Po uzatvorení online obchodu bude možné nakupovať elektroniku aj naďalej na internetových stránkach obchodného domu DATART, ktorý patrí do rovnakej skupiny predajcov elektra. „V DATARTe nájdete širokú ponuku elektra obľúbených značiek, profesionálny prístup elektrošpecialistov, prvotriedne služby a množstvo ďalších výhod,“ informuje Hej.sk.
Ako postupovať pri reklamácii na Hej.sk
Internetový obchod informuje, že reklamovať nefunkčné alebo inak poškodené výrobky bude možné aj po jeho uzatvorení. „Obráťte sa na akúkoľvek predajňu DATART na Slovensku, stačí si so sebou vziať doklad nákupu z Hej.sk,“ uvádza predajca.
Tovar aj s dokladom tiež môžete zaslať na reklamačné oddelenie s touto adresou:
- Elektrosped, a. s.
- Reklamačné oddelenie
- Diaľničná cesta 6015/12A, budova DC 21
- 903 01 Senec
Zákazníci sa v prípade otázok môžu obrátiť aj na zákaznícke centrum Hej.sk v pondelok až piatok od 8:00 do 21:00 a v sobotu až nedeľu od 9:00 do 21:00 na telefónnom čísle 02 2025 1000.
„Ďakujeme za pochopenie a veríme, že na nakupovanie na Hej.sk budete mať len pozitívne spomienky,“ dodáva predajca.

V aprílovom volebnom prieskume vedie PS
Do parlamentu by sa dostalo sedem strán, respektíve hnutí.

Fico: Nikdy nebudeme súhlasiť so zmenami, ktoré by viedli k zrušeniu veta v EÚ
Slovenská republika nebude nikdy súhlasiť so žiadnymi zmenami zásadných zmlúv, ktoré by viedli k zrušeniu veta členských štátov EÚ.

Šeliga má čeliť obvineniu zo strany polície
Podpredsedu strany Demokrati mali obviniť pre prečin podnecovania.