Operátori call centra: 11 vecí, ktoré nechceme, aby ste vedeli
- 20:40 04.02.2024
- Bratislava
Zamestnanci call centier prezradili svoje najväčšie pracovné tajomstvá. O tomto by zákazníci nemali vedieť.
Asi nikto z nás sa neteší z prijímania hovoru z neznámeho čísla, v ktorom vám operátor call centra ponúka novú výhodnú zľavu na nákup ponožiek alebo pôžičku s neuveriteľným úrokom. Prekvapivé nie je ani to, že rovnako vyčerpávajúce sú tieto telefonáty aj pre ich vykonávateľov, ktorí sa neraz stretávajú s odmietaním, nadávkami či rovno zrušením hovoru.
Operátori call centier sa v jednej z epizód YouTubového kanálu BuzzFeed podelili o svoje najväčšie tajomstvá. Okrem iného prezradili aj to, že nie vždy je čakanie na linke nevyhnuté.
Váš hnev ich zabáva
„Keď príliš dlho rozprávate, stíšim vás a potom na vás nadávam alebo popri tom jem,“ prezrádza jeden z operátorov. „Po rokoch dnes rozprávam tak presvedčivo, že sama neviem, či niečo z toho, čo hovorím, je pravda,“ hovorí ďalšia zamestnankyňa.
Ďalšia z operátoriek so smiechom priznáva, že hnev zákazníka jej vôbec nerobí vrásky na čele. „Čím viac sa hneváte, tým viac sa na tom zabávam,“ tvrdí.
Klasická požiadavka niektorých zákazníkov, ktorí sa chcú „porozprávať s vedúcim“, je pre niektorých ako vykúpenie, keďže to znamená, že prenášajú bremeno rozhovoru na niekoho iného.
Útočisko na záchode
Jedna zo zamestnankýň ďalej prezrádza, že často chodí na záchod len preto, aby si na chvíľu v pokoji vydýchla. Ďalší sa zas stretávajú s obviňovaním za niečo, čo v skutočnosti vykonal sám zákazník. „Keď si uvedomíte, že je to vaša chyba, tá chvíľka spokojnosti je pre mňa najlepšia vec na svete,“ dodáva jeden zo zamestnancov.
„Toto nie je môj bežný hlas,“ priznáva jedna z operátoriek. „Keď sa s vami rozprávam, snažím sa znieť oveľa príjemnejšie ako bežne.“ „Čím ste milší, tým viac vám chcem pomôcť,“ dodáva ďalší operátor.
Viacerí zamestnanci sa ďalej priznávajú k tomu, že ak je zákazník obzvlášť nepríjemný, po skončení hovoru si o ňom zisťujú informácie na sociálnych sieťach alebo ho naschvál prihlásia na odber nevyžiadaných mailov.
Posledným tajomstvom, o ktoré sa zamestnanci call centra podelili, je, že niekedy nechajú zákazníkov čakať na linke len preto, že chcú kolegovi alebo kolegyni dorozprávať príhodu, keďže ich počas toho prerušil váš telefonát.
Potravinári odkazujú: Nejedzte vianočné stromčeky! V Belgicku sa rozmohol starý trend
Belgický štátny potravinový úrad vydal varovanie, v ktorom občanov vystríha pred zužitkovaním vianočných stromčekov v potravinách.
Muž uviazol v autonómnom vozidle, krúžilo dookola po parkovisku
Zákazník taxi služby s autonómnym vozidlom takmer omeškal let kvôli zlyhaniu systému v aute.
VIDEO: Pes celý život prežil na reťazi. Takto reagoval na svoj prvý sneh
Pes precestoval pol sveta, aby sa nakoniec zoznámil so snehom.
Nechty na nohách si mnohí strihajú nesprávne. Toto je najlepší spôsob
Ak nechcete, aby vám nechty zarastali, mali by ste zvoliť správnu techniku strihania.
Ako sa starať o smartfón v zime: Takto sa vyhnete vybíjaniu a poškodeniu
Toto sú štyri veci, ktoré by mali používatelia smartfónov robiť v chladnom počasí.