• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Piatok, 22.11.2024Meniny má Cecília
Bratislava

Banka omylom stiahla ľuďom peniaze, klienti si musia skontrolovať účet

  • 20:30 10.04.2024
  • Bratislava
Banka omylom stiahla ľuďom peniaze, klienti si musia skontrolovať účet

Viaceré transakcie boli duplicitné.

Klienti Fio banky na Slovensku a v Česku zaznamenali neoprávnené transakcie na svojom účte. Ako vysvetlila Fio banka na sociálnej sieti, pre problémy s transakciami boli mnohým klientom peniaze strhnuté dvakrát.

Na vine mala byť spoločnosť Visa

Duplicitné platby boli stiahnuté klientom, ktorí použili platobnú kartu Visa. Podľa banky bola na vine práve Visa. „Ospravedlňujeme sa za komplikácie spôsobené duplicitným zaúčtovaním niektorých transakcií vykonaných kartami Visa. O problémoch vieme a situáciu so spoločnosťou Visa intenzívne riešime. Veríme, že k vráteniu duplicitných transakcií dôjde v priebehu niekoľkých dní. Ďakujeme za pochopenie,“ uviedla banka.

Duplicitné platby boli stornované

Problémy podľa klientov na sociálnej sieti nastali v priebehu minulého týždňa, no banka sa k nim vyjadrila až v pondelok (8. 4). Nasledujúci deň banka vyhlásenie aktualizovala, informujúc o stornovaní duplicitných platieb.

„Vážení klienti, duplicitne zaúčtované platby boli stornované, všetko na účtoch by malo byť opäť v poriadku. Veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie a ďakujeme za trpezlivosť,“ uviedla Fio banka.

Mnohí klienti ostali v mínuse

Banka však rozčúlila mnohých zákazníkov. Pod príspevkom sa viacerí ľudia sťažovali, že prišli o nemalé čiastky a ostali v mínuse. „Mne strhli 2× 1100 eur pri kupovaní leteniek. A keďže je to účet, kde nedržím peniaze (keď potrebujem, tak si predošlem), tak som v mínuse pri debetnej karte. A oni mi pošlú mali, že si mam mínusovú hodnotu dorovnať, inak budem sankcionovaná,“ uviedla klientka Alexandra. Banka ju neskôr ubezpečila, že sankčné úroky po nej nebudú požadovať.

Viacerí kritizovali neskorú reakciu banku, ktorá prišla až po niekoľkých dňoch od problémov. Niektorí klienti uviedli, že po telefonáte na infolinku im pracovníci banky uviedli, že musia čakať 30 dní. Banka však ubezpečuje, že klientom budú peniaze vrátené v dohľadnej dobe.

Zdroj: Info.sk, facebook.com/Fiobanka, FiobankaSK
Najnovšie v kategóriiViac článkov
TEDi sťahuje z predaja výrobok, môže byť nebezpečný

TEDi sťahuje z predaja výrobok, môže byť nebezpečný

VČERA - 20:59Ekonomické

Obchodný reťazec žiada zákazníkov, aby výrobok vrátili v predajniach TEDi.

Šimoňák: EÚ musí počkať na prvé kroky Trumpovej vlády, až potom prijímať opatrenia

Šimoňák: EÚ musí počkať na prvé kroky Trumpovej vlády, až potom prijímať opatrenia

VČERA - 20:16Ekonomické

Uviedol vo štvrtok v Bruseli štátny tajomník Ministerstva hospodárstva SR Vladimír Šimoňák po zasadnutí Rady EÚ pre zahraničné veci, segment obchod.

Polícia upozorňuje na neprejazdné železničné priecestie

Polícia upozorňuje na neprejazdné železničné priecestie

VČERA - 19:04Ekonomické

Vodiči by mali na prejazd využiť alternatívnu trasu.

Odbory Volkswagen vyzvali vedenie automobilky, aby

Odbory Volkswagen vyzvali vedenie automobilky, aby "urobilo ústretový krok"

VČERA - 18:04Ekonomické

Odbory v nemeckej automobilke Volkswagen vyzvali vedenie, aby vo štvrtok urobilo "veľký ústretový krok" na treťom kole rokovaní o platoch a zatváraní tovární.

Raši: Podávame trestné oznámenie za nákup predraženého nábytku

Raši: Podávame trestné oznámenie za nákup predraženého nábytku

VČERA - 14:39Ekonomické

Minister investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR Richard Raši informoval o podaní trestného oznámenia na neznámeho páchateľa v súvislosti s nákupom predraženého nábytku počas pôsobenia Veroniky Remišovej.