Prienik medzi digitálnym a reálnym svetom poháňa inovácie
- 16:14 12.12.2013
- BRATISLAVA
Podľa výsledkov najnovšej C-suite štúdie spoločnosti IBM vrcholoví manažéri odhalili prekvapujúce zistenie o malých a stredných firmách, a síce, že v oblasti digitálnej stratégie zaostávajú ešte výraznejšie, ako by chceli.
Marketéri stredne veľkých firiem sa chcú prostredníctvom digitálnej stratégie sústrediť najmä na marketingové kampane realizované naprieč všetkými predajnými kanálmi. Analýzy, ktoré im umožnia zachytiť užitočné informácie z postrehov zákazníkov, sociálne siete na podporu spolupráce, ako aj mobilné nástroje a cloud na dosiahnutie zvyšovanie prevádzkovej efektivity a prilákanie nových zákazníkov.
Väčšina riaditeľov marketingu v stredne veľkých firmách sa podľa výsledkov prieskumu chce preto v nasledujúcich rokoch sústrediť na vybudovanie digitálnej stratégie. Ich cieľom je dozvedieť sa, akú majú zákazníci skúsenosť so službami a produktmi ich spoločnosti, a rovnako sa chystajú analyzovať dáta zo sociálnych sietí a mobilných zariadení, vďaka ktorým dokážu vygenerovať nové informácie o tom, aké sú aktuálne potreby zákazníkov a trendy na trhu.
Najnovšieho prieskumu IBM C-Suite study sa zúčastnilo vyše 300 výkonných riaditeľov stredne veľkých firiem po celom svete. Podľa IBM C-Suite study sa technológie stali hlavnou hnacou silou zmien vo firmách a podnikaní. Analytické nástroje, mobilné prístroje a cloudové technológie zároveň dnes dovoľujú malým a stredne veľkým firmám osloviť prostredníctvom sociálnych médií vplyvných zákazníkov.
A práve od nich môžu firmy čerpať dôležité informácie, ktoré im pomôžu pri budovaní stratégie. Prieskum tiež ukázal, že firmy, ktoré prešli touto transformáciou, a sú dostatočne otvorené voči svojim zákazníkom na sociálnych sieťach, dosahujú o 26 percent vyššiu úspešnosť oproti konkurencii.
Viac informácií nájdete Tu.
Viac informácií o IBM C-Suite study nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.