Zľavové portály podporujú cestovný ruch
- 14:33 25.02.2014
- BRATISLAVA
Pobyty kupované cez zľavové portály sa tešia veľkej obľube. Výhodné balíčky viacerých služieb za skvelé ceny lákajú nielen cez leto, ale aj v období Vianoc, okolo Valentína a počas jarných prázdnin.
Najnavštevovanejšími miestami sa podľa odhadov zľavových portálov stávajú naše hory. "Z regiónov sú obľúbené Tatry a kúpeľné mestá ako Dudince, Piešťany a pod. V ostatnom období zaznamenávame aj záujem o jednonocové pobyty v blízkosti väčších miest (Bratislava, Nitra, Košice) s večerou, wellnessom a raňajkami na druhý deň," hovorí Zdenko Hoschek, konateľ portálu ZlavaDna.sk. Zvýšený záujem o pobyty pred jarnými prázdninami eviduje aj zľavový portál Zlavomat.sk. "Okrem silných období sa snažíme pomáhať hotelom a penziónom s predajom mimosezónnych kapacít. Zákazníci na našom portáli nakupujú najmä kratšie rodinné lyžovačky alebo predĺžené rodinné víkendové pobyty v hoteloch na Slovensku," dopĺňa Tomáš Sroka, riaditeľ Zlavomat.sk.
Aktuálne Zlavomania.sk ponúka viac ako 800 ponúk zľavových portálov na rôzne pobyty na Slovensku i zahraničí. Slováci aj vďaka nim teda začínajú cestovať častejšie. "Zľavové portály zmenili správanie zákazníkov a aj trendy v cestovaní. Bežné bolo, že Slováci si dopriali dve dovolenky za rok – jednu v lete a jednu v zime. Teraz je situácia taká, že ľudia sa naučili chodiť na neplánované, víkendové wellness pobyty v hodnote cca 100 – 130 euro pre oboch, zvykli si na to a páči sa im to. Reakcie našich partnerov – poskytovateľov zliav sú viac ako pozitívne. Veľká väčšina zverejňuje ponuky na našom portáli niekoľkokrát do roka," vysvetľuje Hoschek. Zľavové portály sa tak stali za posledné roky výrazným marketingovým nástrojom mnohých hotelov a penziónov na Slovensku.
Je to dobrá forma reklamy a veľká časť spokojných návštevníkov následne hotel či penzión odporúča svojim známym alebo prostredníctvom diskusií a recenzií na internete ho hodnotí aj pre prípadných nových klientov. Nie je nezvyčajné, ak sa dokonca do rovnakého hotela vrátia a zaplatia už bežnú cenu bez zľavy. "Väčšina našich partnerov spomedzi hotelov sa k nám pravidelne vracia. Vďaka nám získavajú nových zákazníkov a vykrývajú obsadenosť mimo sezóny. Všetkých partnerov si vopred starostlivo preverujeme a získavame hodnotenia aj od zákazníkov. Naše ponuky doteraz ohodnotilo až 180 tisíc zákazníkov. Kvalitné ubytovacie zariadenia pozitívne vnímajú hodnotenia našich zákazníkov, ktoré im umožňujú rozvíjanie svojich služieb. Sme presvedčení, že aj týmto pomáhame rozvíjaniu cestovného ruchu na Slovensku," uzatvára T. Sroka.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.