• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Utorok, 29.4.2025Meniny má Lea
10°Bratislava

Na letákoch vo vlakoch ŽSSK sa objavili len Fico a Procházka

  • 13:37 12.03.2014
  • BRATISLAVA
Na letákoch vo vlakoch ŽSSK sa objavili len Fico a Procházka

Objem reklamy a cenu, ktorú kandidáti za služby zaplatili, hovorkyňa železníc neprezradila.

Reklamu vo forme letákov distribuovaných vo vlakoch Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) využili zatiaľ dvaja prezidentskí kandidáti - premiér Robert Fico a poslanec Radoslav Procházka.

Súvisiace:

Radoslav Procházka sa doťahuje na Kisku, ukázal prieskum

Pozrite si, s kým a kde strávia kandidáti volebnú noc

Agentúre SITA to potvrdila riaditeľka komunikačného odboru ZSSK Jana Morháčová. Objem reklamy a cenu, ktorú kandidáti za služby zaplatili, Morháčová neuviedla. "Konkrétnejšie informácie o tržbách a podobne sú obchodným tajomstvom," konštatovala.

ZSSK podľa Morháčovej distribuuje letáky vo vlakoch, ide o štandardnú komerčnú službu s presným a schváleným cenníkom. Ponúkajú ju tri partnerské agentúry predávajúce mediálny priestor vo vlakoch. Ide o samostatné firmy, ktoré nie sú majetkovo prepojené so ZSSK.

Distribúciu letákov vo vlakoch si na základe rovného princípu dostupnosti môže podľa Morháčovej zaplatiť ktokoľvek a na akýkoľvek produkt, pokiaľ nejde o tovar či službu v rozpore so zákonom. Obom prezidentským kandidátom, Ficovi i Procházkovi, boli podľa hovorkyne účtované sumy podľa objednaného počtu distribuovaných letákov presne podľa cenníka.

Všetko o voľbách nájdete --->> TU.

Cena za leták je určená jeho váhou a celková cena počtom rozdistribuovaných letákov. "Pre ilustráciu jeden leták do 25 g je 0,12 eura, so stúpajúcou váhou rastie cena. Súčasne sú presne vymedzené percentuálne zľavy po prekročení určitého počtu letákov. Nasadenie do konkrétnych vlakov je vecou dohody ZSSK a objednávateľa," vysvetlila Morháčová. Letáky do vlakov fyzicky nasadzujú pracovníci sprostredkovateľských agentúr.

Forma nasadenia je podľa hovorkyne nenásilná, letáky sú voľne uložené vo vozňoch, kto ich chce ignorovať, nie je nimi otravovaný. Cieľom predaja mediálneho priestoru vo vlakoch je zvýšenie tržieb ZSSK a tým aj zníženie straty a následne zníženie potreby dotácií zo strany štátu. Predaj mediálneho priestoru v oveľa rozvinutejších formách a objeme je bežný vo všetkých štátoch Európskej únie, a u všetkých železničných dopravcov v súkromných aj štátnych rukách.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
V aprílovom volebnom prieskume vedie PS

V aprílovom volebnom prieskume vedie PS

VČERA - 19:01Domáce

Do parlamentu by sa dostalo sedem strán, respektíve hnutí.

SHMÚ vydal na noc výstrahu pred počasím

SHMÚ vydal na noc výstrahu pred počasím

VČERA - 17:56Domáce

Výstraha platí od polnoci do utorka rána.

Fico: Nikdy nebudeme súhlasiť so zmenami, ktoré by viedli k zrušeniu veta v EÚ

Fico: Nikdy nebudeme súhlasiť so zmenami, ktoré by viedli k zrušeniu veta v EÚ

VČERA - 17:26Domáce

Slovenská republika nebude nikdy súhlasiť so žiadnymi zmenami zásadných zmlúv, ktoré by viedli k zrušeniu veta členských štátov EÚ.

Šeliga má čeliť obvineniu zo strany polície

Šeliga má čeliť obvineniu zo strany polície

VČERA - 16:35Domáce

Podpredsedu strany Demokrati mali obviniť pre prečin podnecovania.