• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Piatok, 10.1.2025Meniny má Dáša
Bratislava

Na letákoch vo vlakoch ŽSSK sa objavili len Fico a Procházka

  • 13:37 12.03.2014
  • BRATISLAVA
Na letákoch vo vlakoch ŽSSK sa objavili len Fico a Procházka

Objem reklamy a cenu, ktorú kandidáti za služby zaplatili, hovorkyňa železníc neprezradila.

Reklamu vo forme letákov distribuovaných vo vlakoch Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) využili zatiaľ dvaja prezidentskí kandidáti - premiér Robert Fico a poslanec Radoslav Procházka.

Súvisiace:

Radoslav Procházka sa doťahuje na Kisku, ukázal prieskum

Pozrite si, s kým a kde strávia kandidáti volebnú noc

Agentúre SITA to potvrdila riaditeľka komunikačného odboru ZSSK Jana Morháčová. Objem reklamy a cenu, ktorú kandidáti za služby zaplatili, Morháčová neuviedla. "Konkrétnejšie informácie o tržbách a podobne sú obchodným tajomstvom," konštatovala.

ZSSK podľa Morháčovej distribuuje letáky vo vlakoch, ide o štandardnú komerčnú službu s presným a schváleným cenníkom. Ponúkajú ju tri partnerské agentúry predávajúce mediálny priestor vo vlakoch. Ide o samostatné firmy, ktoré nie sú majetkovo prepojené so ZSSK.

Distribúciu letákov vo vlakoch si na základe rovného princípu dostupnosti môže podľa Morháčovej zaplatiť ktokoľvek a na akýkoľvek produkt, pokiaľ nejde o tovar či službu v rozpore so zákonom. Obom prezidentským kandidátom, Ficovi i Procházkovi, boli podľa hovorkyne účtované sumy podľa objednaného počtu distribuovaných letákov presne podľa cenníka.

Všetko o voľbách nájdete --->> TU.

Cena za leták je určená jeho váhou a celková cena počtom rozdistribuovaných letákov. "Pre ilustráciu jeden leták do 25 g je 0,12 eura, so stúpajúcou váhou rastie cena. Súčasne sú presne vymedzené percentuálne zľavy po prekročení určitého počtu letákov. Nasadenie do konkrétnych vlakov je vecou dohody ZSSK a objednávateľa," vysvetlila Morháčová. Letáky do vlakov fyzicky nasadzujú pracovníci sprostredkovateľských agentúr.

Forma nasadenia je podľa hovorkyne nenásilná, letáky sú voľne uložené vo vozňoch, kto ich chce ignorovať, nie je nimi otravovaný. Cieľom predaja mediálneho priestoru vo vlakoch je zvýšenie tržieb ZSSK a tým aj zníženie straty a následne zníženie potreby dotácií zo strany štátu. Predaj mediálneho priestoru v oveľa rozvinutejších formách a objeme je bežný vo všetkých štátoch Európskej únie, a u všetkých železničných dopravcov v súkromných aj štátnych rukách.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Slovenský horolezec neprežil pád vo Veľkej Studenej doline

Slovenský horolezec neprežil pád vo Veľkej Studenej doline

DNES - 20:27Domáce

Slovenský horolezec v piatok popoludní neprežil pád vo Veľkej Studenej doline vo Vysokých Tatrách.

Pre viaceré okresy po celý víkend platí výstraha

Pre viaceré okresy po celý víkend platí výstraha

DNES - 19:37Domáce

Výstraha prvého stupňa platí predbežne do pondelka.

Migaľ: Bol by som rád, keby viac členov Hlasu videlo situáciu podobne ako ja

Migaľ: Bol by som rád, keby viac členov Hlasu videlo situáciu podobne ako ja

DNES - 18:50Domáce

Štvorica poslancov z klubu Hlas-SD nevystupuje ako Hlas rozumu, tvrdí Samueľ Migaľ.

Šutaj Eštok navrhol previesť kybernetickú ochranu kritickej infraštruktúry na ministerstvo vnútra

Šutaj Eštok navrhol previesť kybernetickú ochranu kritickej infraštruktúry na ministerstvo vnútra

DNES - 17:52Domáce

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok navrhol prevod zodpovednosti za kybernetickú ochranu kritickej infraštruktúry zo súkromných spoločností alebo iných štátnych inštitúcií na Ministerstvo vnútra SR.

Protestuje celé Slovensko: Ľudia nesúhlasia s krokmi Ficovho kabinetu

Protestuje celé Slovensko: Ľudia nesúhlasia s krokmi Ficovho kabinetu

DNES - 17:11Domáce

Protesty organizuje občianske združenie Mier Ukrajine.