SPP rozširuje duálnu ponuku Dve Energie o asistenčné služby
- 10:42 01.04.2014
- BRATISLAVA

Slovenský plynárenský priemysel, a.s., (SPP) ponúka svojim zákazníkom v segmente Domácnosti, ktorí využijú produkt Dve Energie, mimoriadne výhodné Asistenčné služby SPP.
Produkt Dve Energie je teraz ešte atraktívnejší vďaka novinke – Asistenčné služby SPP. Tieto služby ponúkajú napr. zásah plynára, elektrikára, kúrenára, inštalatéra, alebo sklenára v prípade havárie v domácnosti; zásah zámočníka v prípade zabuchnutých, alebo inak zablokovaných dverí; opravu domácich elektrických a plynových spotrebičov po záručnej dobe - chladnička, mraznička, pračka, a pod., zabezpečenie dodávateľa pre opravy a údržbu formou informačnej služby.
Ide o mimoriadne výhodné poistenie s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti, a to až do 150 eur na poistnú udalosť. Prvý rok ponúka SPP asistenčné služby bez poplatku a v druhom roku za symbolický poplatok 0,30 eur na mesiac.
SPP touto rozšírenou ponukou pokračuje v úspešnom oslovovaní zákazníkov predovšetkým v segmente Domácnosti. Od vstupu na trh s elektrinou sa spoločnosti podarilo uzavrieť spolu takmer 60 000 zmlúv. Podľa našich odhadov sa viac než tretina všetkých zákazníkov z radov domácností, ktorí v roku 2013 menili dodávateľa, rozhodla pre SPP.
"Dve Energie s Asistenčnými službami SPP v kombinácii s vysokou úrovňou nášho zákazníckeho servisu, férovým prístupom, celoslovenskou dostupnosťou a ďalšími kvalitnými službami, našim zákazníkom garantujú, že SPP má aktuálne jednu z najlepších ponúk na trhu. Dôvera našich zákazníkov potvrdzuje spoľahlivú a stabilnú značku SPP a zároveň nás zaväzuje neustále reagovať na aktuálne trendy na trhu s energiami a pozorne vnímať potreby našich zákazníkov. Mnohí z nich uprednostňujú on-line komunikáciu z pohodlia domova. V tomto roku zákazníkov budeme oslovovať adresnejšie aj v prostredí internetu," zdôrazňuje Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.
Výhody produktu Dve Energie pre domácnosti:
• 8 % zľava na elektrinu na 12 mesiacov oproti aktuálnym cenám tradičných dodávateľov.
• Reálna finančná úspora: jeden mesiac elektriny zadarmo z ceny dodávky elektriny za rok.
• Po zvyšnú dobu zmluvného vzťahu garancia nižších cien ako budú mať tradiční dodávatelia.
• Zákazník si môže transparentne vypočítať výšku úspory pomocou kalkulačky na www.spp.sk.
• Asistenčné služby SPP s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti.
• Celoslovenská pôsobnosť a zákaznícky servis – najväčšia sieť Zákazníckych centier na Slovensku (19), Zákaznícka linka SPP (pre domácnosti) a špeciálna Biznis linka (pre podnikateľov).
• Komfort – zmenu dodávateľa elektriny zabezpečí za zákazníka SPP.
• Spoľahlivosť a dôveryhodnosť dodávateľa.
Bližšie informácie a kalkulačka na orientačný výpočet úspor sú k dispozícii na www.spp.sk

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?