DANUBIASERVICE otvára nový špičkový showroom ŠKODA
- 13:12 30.05.2014
- BRATISLAVA

Spoločnosť DANUBIASERVICE predstavila v Bratislave úplne nové predajné a servisné priestory. Ide o prvý kompletne nový showroom podľa nového dizajnového konceptu značky ŠKODA na Slovensku. Spoločnosť sa bude prezentovať v modernejšej a atraktívnejšej forme, ktorá ponúkne dostatok miesta pre rozšírenú modelovú paletu a nadštandardný zákaznícky servis.
"Naša stratégia modelovej ofenzívy prináša svoje ovocie, nové modely zaznamenávajú výbornú odozvu u zákazníkov a úspešne napreduje aj modernizácia našej predajnej a servisnej siete. Priestory spoločnosti DANUBIASERVICE sú toho jasným dôkazom a dokonale odzrkadľujú hodnoty a kvalitu značky ŠKODA. Som presvedčený, že nové krásne showroomy oslovia zákazníkov, podporia našu rastovú stratégiu a posunú značku ŠKODA opäť o niečo vyššie," povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Dizajnový jazyk architektúry vychádza z rovnakého princípu, ako jasné línie súčasných vozidiel českej automobilky. Tento princíp sa premieta tak v exteriéri ako aj interiéri a podporuje priamy kontakt so zákazníkom. Vstup je koncipovaný zeleným portálom, ktorý navádza klientov priamo na aktuálnu novinku modelového radu alebo akčnú ponuku, ktorá je umiestnená priamo pod komunikačnou stenou. Pre servisnú časť bol vybudovaný moderný priamy príjem. Zákazník má priamy kontakt so servisným konzultantom, ktorý mu ukáže základné diagnostické ukazovatele a zabezpečí obhliadku auta. Priestor priameho príjmu je napojený priamo na showroom presklenými stenami, pričom akusticky je oddelený.
Showroom spoločnosti DANUBIASERVICE v Bratislave s výstavnou plochou 420 m2 pre 14 vozidiel, je vybavený moderným LED osvetlením, ktoré je priamo rozmiestnené na jednotlivé zóny, autá alebo pracoviská. Objekt bol koncipovaný ako nízkoenergetický, s výrazným dôrazom na prevádzkové náklady vykurovania, osvetlenia, chladenia a vetrania. Pri všetkých spojoch sa dbalo na vzduchotesnosť, aby sa eliminovali akékoľvek tepelné straty. Automatizované vetranie využíva odpadové teplo. Celý objekt je vybavený centrálnym inteligentným systémom riadenia, ktoré je komplexne vyhodnocované energetickým monitorovacím systémom, čo umožňuje monitorovať náklady na prevádzku.
Nový koncept predajných a servisných miest značky ŠKODA sa vyznačuje atraktívnym architektonickým riešením a inovatívnym dizajnom, ktorý v sebe spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety ŠKODA, a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch sa spájajú "Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi. Showroom je miestom prvého kontaktu zákazníka so značkou ŠKODA a dizajn budovy umocňuje odkaz značky, vytvorený jej produktmi, službami, pracovníkmi a komunikáciou. Modernizácia a redizajn showroomov odráža základné hodnoty spoločnosti a umožňuje naplno využiť povesť a odkaz značky ŠKODA.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?