Dva výrobky Vitakids sa stali Voľbou spotrebiteľa
- 14:00 01.07.2014

Sendvič a bageta značky Vitakids vyhrali cenu Voľba spotrebiteľov v kategórii Detské snacky. O víťazstve rozhodol nezávislý výskum mienky, ktorý zrealizovala agentúra STEM/MARK pre spoločnosť Atoz Retail. Prieskum sa uskutočnil na vzorke dvoch tisíc slovenských respondentov.
Produkty Vitakids totiž boli vyvinuté špeciálne pre deti pod dohľadom výživovej odborníčky MUDr. Ivety Čiernej. Produkty sa vyrábajú len z najlepších surovín a predstavujú tak ideálnu desiatu alebo olovrant.
Cena Voľba spotrebiteľa nie je jediná, ktorú v tomto roku spoločnosť Tesco získalo. Len pred niekoľkým týždňami napríklad obdŕžalo i ocenenie MasterCard Obchodník s potravinami roka 2013. Rovnako ako v prípade Voľby spotrebiteľa o udelení ceny rozhodol výskum verejnej mienky, ktorý realizovala agentúra INCOMA GfK.
"Ocenenia vychádzajúce skutočne z názorov a skúseností spotrebiteľov majú pre nás veľký význam. Podčiarkujú, že zákazníci reflektujú naše neustále úsilie vylepšovať svoju ponuku a služby," podotýka Miroslav Kepák.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?