Dopyt po vedomostiach o online je čoraz väčší
- 16:38 08.07.2014
- BRATISLAVA

Podnikanie na internete zachutilo čoraz viac ľuďom a mnohí sa realizujú nielen v oblasti e-shopov, ale aj médií či netradičných startupov. Napriek tomu, že sa online svet zdá často jednoduchší, nie je tomu tak a mnohí z podnikavcov narážajú na problémy, s ktorými dopredu nerátali. Napriek tomu, že svet internetu je plný zaručených rád, ako na webe úspešne podnikať, vybrať si tu správnu je niekedy ako nájsť ihlu v kope sena.
"Čo sa dnes naučíš, môžeš zajtra vyskúšať a aplikovať. No a pozajtra už budeš vidieť prvé výsledky. Toto platí hlavne v online biznise, kde sa veci menia rýchlo a dynamicky. Základné princípy však zostávajú rovnaké, pretože sme stále len ľudia. Identita, logo, web a reklama sú len nástrojom komunikácie, ktorú treba vopred premyslieť a vhodne zacieliť. Detaily vám v rámci krátkeho workshopu do hláv nenalejeme, ale kľúčové princípy vás vieme naučiť rýchlo," poukazuje na momentálnu situáciu v online prostredí Tomáš Vatrt, zo spoločnosti Adbee Digital.
Účastníci školení sú väčšinou majitelia menších a stredných e-shopov, zástupcovia agentúr a marketingoví pracovníci. "Niekedy sa nám na školení zíde pestrá vzorka reprezentantov tých najrozličnejších segmentov," tvrdí Simona Budinská, project manager Pricemania Academy. "Ani to nám však nebráni v tom, aby sme účastníkov medzi sebou povzbudili k networkingu, ktorý často prerastie do následnej príjemnej spolupráce," dodáva Budinská.
Aj vďaka menším skupinkám je sám mentor vtiahnutý hlbšie do problematiky a interaktivita školení sa zvyšuje. "Do akadémie nám prichádzajú "študenti", ktorí sú z rôzneho spektra podnikania, či už sú to malé firmy alebo väčšie. Majitelia, ako aj zamestnanci. Čo však majú všetci spoločné a čo nás, ako mentorov, veľmi teší, je ich záujem sa vzdelávať. Cítime vôľu naučiť sa niečo nové a to je veľký impulz i pre nás lektorov," približuje školenia mentor Daniel Zaiček z firmy B2B group.
Podobne to vidí aj Tibor Peták. "Na SEO školenia chodia 2 typy účastníkov - jedni chcú SEO robiť sami, druhí sa snažia nasať čo najviac informácií, aby si potom mohli dobre vybrať firmu, ktorá im tieto a iné webové služby dodá. Vždy ma poteší, ak mi niekto napíše, že vďaka školeniu posunul online predaje úplne inam, alebo že som mu pomohol vo výbere správnej webdesign firmy alebo dokonca SEO agentúry."
Existenciu tohto projektu semestrálne podporujú i partneri, ktorým sa myšlienka páči a radi ju podporia. Počas letného semestra 2014 projekt podporili: prepravná spoločnosť DPD, webhostingová spoločnosť Webglobe, digitálna agentúra Adbee Digital, spoločnosť venujúca sa online platobným systémom Trustpay a spoločnosť na ochranu spotrebiteľa a jeho práv Youstice.
Nová sezóna školení Pricemania Academy bude spustená na jeseň 2014. Organizátori však už teraz pracujú na nových témach a kalendári školení. Na základe aktuálnych trendov zo zahraničia chcú oživiť program a zapojiť nielen nové témy, ale aj mentorov. Semester tradične začne eventom Pricemania Academy Kickoff, na ktorom sa v rámci teasingu predstavia zaujímavé prednášky a, samozrejme, aj samotní mentori.
Zdroj: www.pricemaniaacademy.sk

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?