• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Streda, 27.11.2024Meniny má Milan
Bratislava

Firmy na Slovensku opäť hĺbkovo testujú

  • 17:02 09.07.2014
  • BRATISLAVA
Firmy na Slovensku opäť hĺbkovo testujú

Nový ročník súťaže o najlepšie komunikujúce inštitúcie na Slovensku odštartoval. Projekt Hermes komunikátor roka 2014 ako jediný hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom. V spolupráci s Katedrou marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave sa vo vybraných inštitúciách totiž realizuje mystery prieskum. Ten odzrkadľuje skutočnú úroveň komunikácie s najdôležitejšou cieľovou skupinou – klientmi.

V prvej fáze, agentúra MEDIAN SK, s.r.o. uskutoční kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom v Slovenskej republike, ktoré možno na základe predmetu podnikania zaradiť do hodnotených kategórií. Tento rok bude výsledkom kvantitatívneho prieskumu maximálne päť nominovaných inštitúcií v každej hodnotenej kategórii. "Inštitúcie vyhodnocujeme na základe kombinácie znalosti značky a znalosti marketingovej komunikácie, prípadne využívania produktu, resp. služby," povedal v tejto súvislosti riaditeľ spoločnosti MEDIAN SK Jindřich Bardon.

"Novinkou tohto ročníka je kategória Privátne bankovníctvo," informovala Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, s.r.o., ktorá súťaž organizuje. Ďalšími hodnotenými kategóriami sú Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Obchodné reťazce a Telekomunikácie. Po kvantitatívnom prieskume nasleduje kvalitatívny prieskum, ktorý realizuje agentúra AKO, s.r.o. formou mystery callingu.

Mystery callermi boli vysokoškolskí študenti z oblasti marketingovej komunikácie. Podľa Kamily Hříchovej, managing partnera agentúry AKO, boli všetci najskôr odborne zaškolení: "Mystery prieskum prebieha pod našim odborným dozorom. Jeho výsledky spracovávajú odborní pracovníci agentúry do podoby kvalitatívnej analýzy, ktorú dostane odborná porota pre ďalšie rozhodovanie."

Podľa vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK Pavla Horňáka to študenti brali ako cennú praktickú skúsenosť: "Jedna vec je prečítať si niečo v skriptách a druhá realizovať to. Študenti sú zaškolení priamo od odborníkov na mystery shopping a môžu pokojne budúcemu zamestnávateľovi povedať, že majú v tejto oblasti prax. A to si veľmi pochvaľujú."

V súťaži bude mať možnosť rozhodovať aj samotná verejnosť, prostredníctvom internetového hlasovania na www.cenyhermes.sk. "Hlasovanie potrvá od 1. do 31. augusta 2014," spresnila Zuzana Tichá. "Počas augusta spustíme aj informačnú kampaň na internete a sociálnych sieťach, aby sme prilákali k hlasovaniu čo najviac ľudí." Výsledky súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR budú vyhlásené 12. septembra 2014 v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie cien bude spojené s krstom knihy prof. Pavla Horňáka a autogramiádou. Krstnými rodičmi knihy budú herečka Zuzana Krónerová a jej manžel, šéfredaktor českého časopisu Marketing & Media Milan Hladký.

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Viac info na www.cenyhermes.sk.

Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými spoločnosťami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti

Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti

9:27 21.11.2024Tlačové správy

Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.

Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku

Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku

16:24 11.11.2024Tlačové správy

Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.

Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny

Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny

20:53 25.10.2024Tlačové správy

Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.

Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení

Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení

20:39 25.10.2024Tlačové správy

Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.

Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými

Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými

14:25 22.10.2024Tlačové správy

Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.