• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Pondelok, 28.4.2025Meniny má Jarmila
Bratislava

BILLA podporuje predaj slovenských výrobkov

  • 12:57 10.07.2014
  • BRATISLAVA
BILLA podporuje predaj slovenských výrobkov

"Kúpou slovenských výrobkov investujeme do našej ekonomiky" hovorí BILLA Slovensko vo svojej najnovšej kampani zameranej na komunikáciu slovenských produktov. Spotreba domácich výrobkov odľahčuje cesty, šetrí životné prostredie a pomáha znevýhodneným regiónom.

"Slovenský pôvod výrobku je pre nás veľmi dôležitý. Stále viac zákazníkov, okrem zloženia potravín, študuje aj krajinu ich pôvodu a je prirodzené, že kúpou domácich výrobkov všetci pomáhame slovenskej ekonomike.," hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA Slovensko. "Slovenské, najmä čerstvé, potraviny sú vysoko konkurencieschopné chuťou aj kvalitou. Celé leto na to budeme zákazníkov upozorňovať. Napríklad aj viditeľnou komunikáciou potravín, ktoré sú držiteľmi ocenenia ZNAČKA KVALITY SK," dopĺňa. Súčasťou kampane podporujúcej slovenských producentov potravín a ich výrobky bude ich výrazné označenie priamo v predajniach, špeciálna stránka www.billajeslovenska.sk, rôzne súťaže, rádiospoty a promo videá.

BILLA je slovenská – najmä v sezóne
V kampani "BILLA je slovenská" reťazec predstaví niektoré najobľúbenejšie slovenské potraviny a ich výrobcov. "Leto sme si pre túto kampaň zvolili najmä preto, lebo teraz máme na pultoch najviac slovenskej zeleniny a ovocia – aj toho prémiového pod našou značkou Slovenská farma. Slovenské paradajky, najobľúbenejšiu zeleninu našich zákazníkov, vieme v dostatočnom množstve ponúknuť len teraz. Podobne je to s našou novinkou - čerešňami a ríbezľami z Dunajskej Lužnej, ale aj s paprikou z Kolárova, či lahôdkovou kukuricou z Marcelovej," vysvetľuje Bator.

BILLA posilňuje spoluprácu s malými slovenskými výrobcami
BILLA Slovensko, ktorá pod privátnou značkou Slovenská farma uľahčuje zákazníkom hľadanie slovenského ovocia a zeleniny, sa minulý rok úspešne snažila nájsť domácich výrobcov aj pre svoje ostatné značky Clever, BILLA, Naše bio a Chefmenu. Ich podiel medziročne vzrástol o 5%. Zároveň BILLA našla desiatky lokálnych dodávateľov, ktorí síce nie sú pripravení dodávať pre celú jej sieť sto dvadsiatich dvoch obchodov, no regionálne konkurencieschopní sú. Príkladom môžu byť Gaderská mliekareň PD Gader, ktorá má len šesť zamestnancov alebo rodinná Kráľovská pekáreň z Kráľovej pri Senci.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

15:42 28.03.2025Tlačové správy

Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

14:51 07.03.2025Tlačové správy

Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

12:00 07.03.2025Tlačové správy

Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

8:18 07.03.2025Tlačové správy

Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

19:37 16.12.2024Tlačové správy

Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?