Hermes Komunikátor roka 2014 dnes spustil hlasovanie
- 11:03 01.08.2014
- BRATISLAVA

Slováci môžu od dnešného dňa hlasovať za spoločnosti, s ktorými majú najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Internetové hlasovanie na stránke www.cenyhermes.sk, potrvá do konca augusta. Na výber sú spoločnosti usporiadané do piatich kategórií: Bankovníctvo, Privátne bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie a Obchodné reťazce.
Hlasovanie verejnosti je oddelené od hlasovania odbornej poroty. Tá bude rozhodovať len o firmách, ktoré sa ocitli na short liste po kvantitatívnom prieskume spoločnosti MEDIAN SK, s.r.o. a to v nasledujúcich kategóriách:
Bankovníctvo
Poštová banka, a.s.
Prima banka Slovensko, a.s.
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tatra banka, a.s.
Všeobecná úverová banka, a.s.
Poisťovníctvo
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s.
AXA pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Generali Slovensko poisťovňa, a.s.
KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
MetLife Amslico poisťovňa, a.s.
Telekomunikácie
Funfón (Orange Slovensko, a.s.)
O2 Slovakia, s.r.o.
Orange, a.s.
Telekom (Slovak Telekom, a.s.)
TESCO mobile (O2 Slovakia, s.r.o.)
Obchodné reťazce
BILLA, s.r.o.
COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo
Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Lidl Slovenská republika, v.o.s.
TESCO STORES SR, a.s.
Privátne bankovníctvo
Československá obchodná banka, a.s.
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Privatbanka, a.s.
Sberbank Slovensko, a.s.
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tatra banka, a.s.
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Všeobecná úverová banka, a.s.
Podľa riaditeľa MEDIAN SK, s.r.o., Jindřicha Bardona, boli pre tohtoročnú selekciu opäť kľúčové tri faktory: znalosť značky, znalosť marketingovej komunikácie a prípadne používateľnosť produktov a služieb príslušnej spoločnosti. "Reprezentatívny kvantitatívny prieskum sme realizovali na vzorke viac ako 3.500 respondentov v období január až marec 2014."
V uvedených spoločnostiach výskumná agentúra AKO, s.r.o. teraz uskutoční kvalitatívny mystery prieskum. Ten následne dostane k dispozícii porota, ktorá rozhodne o víťazoch jednotlivých kategórií. "Výsledky rozhodovania odbornej poroty a verejnosti by sa nemali zásadne odlišovať. V oboch prípadoch zohrávajú kľúčovú úlohu zákazníci a ich skúsenosti pri osobnom alebo telefonickom kontakte s konkrétnou firmou, ale aj to, ako sa táto firma prezentuje v médiách," povedala riaditeľka AKO, s.r.o. Kamila Hříchová.
Výsledky súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR organizátor vyhlási 12. septembra 2014 v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie cien bude spojené s krstom knihy vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave - prof. Pavla Horňáka a autogramiádou. Krstnými rodičmi knihy budú herečka Zuzana Krónerová a jej manžel, šéfredaktor českého časopisu Marketing & Media Milan Hladký.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?