• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Pondelok, 23.12.2024Meniny má Nadežda
Bratislava

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

  • 13:43 13.08.2014
  • BRATISLAVA
Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici.

Už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne "selfie". Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

"Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky "Stretni svojich divadelných priateľov". Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí," ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra Vajdová a Ján Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin Malachovský a Daniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej Szabo a Orazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú "selfie" fotografie divákov SND, ktorí vzišli z "virtuálneho kastingu" – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

"Pozývaciu" kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch.

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Pozor na poľadovicu, situáciu skomplikuje vo viacerých okresoch

Pozor na poľadovicu, situáciu skomplikuje vo viacerých okresoch

VČERA - 19:38Domáce

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahy prvého stupňa pred poľadovicou.

Streľba v obci na západe: Na mieste sú policajti

Streľba v obci na západe: Na mieste sú policajti

VČERA - 18:03Domáce

Polícia na mieste preveruje oznámenie o streľbe.

Cestári varujú pred silným snežením, pozor dajte v tejto oblasti

Cestári varujú pred silným snežením, pozor dajte v tejto oblasti

VČERA - 17:35Domáce

Dopravu na cestách komplikuje sneženie a zľadovatený sneh.

Túto hračku deťom nedávajte, môže spôsobiť zvracanie a kŕče

Túto hračku deťom nedávajte, môže spôsobiť zvracanie a kŕče

VČERA - 16:32Domáce

Inšpektori upozorňujú na nebezpečnú hračku, ktorá sa vyskytla na slovenskom trhu.

Voľby by v decembri vyhralo PS pred Smerom a Hlasom

Voľby by v decembri vyhralo PS pred Smerom a Hlasom

VČERA - 15:46Domáce

Voľby do Národnej rady SR by v decembri vyhralo hnutie Progresívne Slovensko so ziskom 22,8 percenta hlasov.