Prvé miesto v ankete Komunikátor roka 2014 opäť získal Lidl
- 17:30 12.09.2014
- BRATISLAVA
Verejnosť aj odborná porota hodnotili najlepšie komunikujúce inštitúcie so zákazníkom v Slovenskej republike. Ocenenia Hermes komunikátor roka 2014 si dnes prevzali víťazi v piatich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Privátne bankovníctvo.
LIDL obhájil vlaňajšie prvenstvo. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii Obchodné reťazce, ako aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti za všetky hodnotené kategórie spolu. V tomto ročníku LIDL zároveň vo svojej kategórii posunula na prvé miesto aj odborná porota.
Verejnosť hlasovala počas augusta cez internet na www.cenyhermes.sk. Vyberala podľa vlastných skúseností s jednotlivými inštitúciami: "Každý z nás je v kontakte s bankou, telekomunikačným operátorom, chodí nakupovať do obchodných reťazcov a preto vieme z vlastných skúseností posúdiť úroveň komunikácie so zákazníkom. Táto anketa je z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavá," uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-ČSOB, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-O2 Slovakia, s.r.o.
CENA VEREJNOSTI
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO:
-J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Nezávisle od hlasovania bežných ľudí, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy, hodnotilo nominované inštitúcie v piatich kategóriách. V každej z nich udelili 1., 2. a 3. miesto.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Vúb, a.s. (1. miesto)
-Slovenská sporiteľňa, a.s. (2. miesto)
-Tatra banka, a.s. (3. miesto)
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. (1. miesto)
-Axa pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu (2. miesto)
-Generali Poisťovňa, a.s. (3. miesto)
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-O2 Slovakia, s.r.o. (1. miesto)
-Orange, a.s. (2. miesto)
-Slovak Telekom, a.s. (3. miesto)
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-Billa s.r.o. (2. miesto)
-Coop Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
Kategória PRIVÁTNE BANKOVNÍCTVO:
-J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky (1. miesto)
-Slovenská sporiteľňa, a.s. (2. miesto)
-ČSOB, a.s. (3. miesto)
Organizátor má právo, (a nemusí) vybrať a oceniť jednu spomedzi všetkých inštitúcií uverejnených na web stránke www.cenyhermes.sk, a to v každej kategórii za inovatívny prístup v oblasti komunikácie.
CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Tatra banka, a.s.
CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Metlife Amslico poisťovňa, a.s.
ROZHODOVANIE ODBORNEJ POROTY
Prvá fáza
Prieskumná spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. uskutočnila kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom v Slovenskej republike, ktoré možno na základe predmetu podnikania zaradiť do hodnotených kategórií. Výsledkom kvantitatívneho prieskumu je maximálne päť nominovaných inštitúcií v každej hodnotenej kategórii. Výnimkou je kategória Privátne bankovníctvo, v ktorej bolo osem nominácií.
Druhá fáza
Katedra marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave uskutočnila v nominovaných inštitúciách kvalitatívny prieskum formou mystery callingu po odbornom zaškolení a pod profesionálnym dohľadom výskumnej agentúry AKO, s.r.o.
Tretia fáza
Odborná porota rozhodne o víťazoch v jednotlivých hodnotených kategóriách. Pri hodnotení nominovaných inštitúcií je povinná prihliadať na výsledky kvalitatívneho prieskumu Katedry marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave. Zároveň zohľadňuje výsledky nominovaných inštitúcií v oblastiach: PR, reklama, direct marketing, osobný predaj, podpora predaja, sponzoringový program, firemná filantropia, korporátna identita a inovatívny prístup v komunikácii počas obdobia od októbra 2013 do augusta 2014. Na tento účel môže každá z nominovaných spoločností poskytnúť porote prehľad aktivít, ktoré v uvedených oblastiach realizovala v hodnotenom období.
ROZHODOVANIE VEREJNOSTI
Verejnosť hodnotila nominované inštitúcie na základe vlastných skúseností s príslušnou inštitúciou v oblasti komunikácie a vzťahov s verejnosťou prostredníctvom hlasovania v mesiaci august 2014 na www.cenyhermes.sk
O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom.Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o.. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými agentúrami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.
Deadmau5 odštartuje oslavy sviatkov v hre World of Tanks Blitz
Legendárny hudobník prichádza s exkluzívnou skladbou „Familiars“.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.