Najlepšie so zákazníkom komunikuje Lidl
- 12:22 17.09.2014
- BRATISLAVA
Najlepšie komunikujúcou inštitúciou so zákazníkom na Slovensku je aj naďalej spoločnosť Lidl. Vyplýva to z výsledkov projektu Hermes Komunikátor roka 2014. Obchodný reťazec obhájil maximálny možný počet troch prvenstiev z minulého roka, keď uspel v hlasovaní odbornej poroty i verejnosti. Okrem dvoch víťazstiev v kategórii obchodné reťazce získal Lidl aj najviac hlasov verejnosti vo všetkých hodnotených kategóriách spolu.
Verejnosť hlasovala počas augusta cez internet na www.cenyhermes.sk. Vyberala podľa vlastných skúseností s jednotlivými inštitúciami: "Každý z nás je v kontakte s bankou, telekomunikačným operátorom, chodí nakupovať do obchodných reťazcov a preto vieme z vlastných skúseností posúdiť úroveň komunikácie so zákazníkom. Táto anketa je z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavá," uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.
Nezávisle od hlasovania bežných ľudí, rozhodovala aj odborná porota. Nominované inštitúcie hodnotilo desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy. "V týchto dňoch Lidl oslavuje desať rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Ak sa pozrieme späť, môžeme uplynulú dekádu jednoznačne označiť za úspešný príbeh. Jeho základom je úsilie o najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu, ako aj snaha prichádzať so zaujímavými inováciami. Táto pozitívna väzba je pre nás veľkým zadosťučinením, no zároveň aj záväzkom do budúcnosti," uzavrel Bezák.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI - Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-Billa s.r.o. (2. miesto)
-Coop Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o.. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými agentúrami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.
Deadmau5 odštartuje oslavy sviatkov v hre World of Tanks Blitz
Legendárny hudobník prichádza s exkluzívnou skladbou „Familiars“.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.