Privátna značka Tesco Value prechádza premenou
- 9:15 18.09.2014
- BRATISLAVA

Mliečne produkty, ovocia a zelenina, čistiace prostriedky či prísady na varenie. Práve to sú najobľúbenejšie kategórie Tesco Value výrobkov na Slovensku. Minulý rok slovenskí zákazníci celkovo kúpili 104 miliónov kusov Tesco Value produktov v rámci všetkých kategórií. Ich predajca plánuje na tento úspech nadviazať, aj preto v súčasnosti značka Tesco Value prechádza kompletnou inováciou.
Tesco Value po novom
Všetky výrobky Tesco Value v súčasnosti prechádzajú modernizáciou svojich obalov tak, aby ich dizajn bol pre zákazníkov atraktívnejší. Zároveň pri niektorých výrobkoch sa na základe výsledkov testovania so zákazníkmi zmenila i receptúra.
Inovovaný rad Tesco Value si však zachová svoju základnú filozofiu. Ponúknuť zákazníkom dobrú kvalitu za atraktívnu cenu. Pod nižšími cenami Tesco Value výrobkov sa predovšetkým podpisuje skutočnosť, že náklady na marketing či obaly nenesie výrobca, ale predajca. Zároveň i naďalej platí, že všetky výrobky Tesco Value boli pred uvedením na regály testované a schválené zákazníkmi.
Privátna značka Tesco Value pokrýva najžiadanejšie výrobky dennej spotreby, ako sú vajíčka, mlieko, jogurty, cestoviny, ovocie alebo múka. Zároveň zastrešuje i nepotravinové položky, ako sú napríklad čistiace prostriedky alebo výrobky pre domáce zvieratá.
Privátne značky všeobecne
"Privátne značky všeobecne pre nás predstavujú unikátny priestor, v ktorom sa Tesco dokáže odlíšiť od iných maloobchodných spoločností a kde ponúkame zákazníkom výnimočnú pridanú hodnotu," pokračuje Miroslav Kepák. Podľa neho veľkú výhodu privátnych značiek predstavuje skutočnosť, že ich kvalitu garantuje nielen výrobca, ale i predajca. Produkty sa vyvíjajú spoločne a ich kvalitu kontroluje i Tesco. Za kvalitou vlastných značiek si Tesco stojí, a preto v rámci programu Garancia 100% spokojnosti zaručuje vrátenie peňazí v prípade, ak zákazník nebude s výrobkom spokojný.
Základnými privátnymi značkami v rámci Tesca je rad Tesco Value, Tesco a Tesco Finest. Ich produktové línie však dopĺňajú i špeciálne privátne značky, ako je napríklad Pravá chuť alebo Vitakids. Kým Vitakids zastrešuje produkty špeciálne vyvinuté pre deti, Tesco Pravá chuť zastrešuje zasa tradičné slovenské produkty vyrábané výlučne slovenskými producentmi.
No slovenskí potravinári nachádzajú uplatnenie aj pri iných privátnych značkách, ako je Tesco Pravá chuť. Celkovo sa na produkcii Tesco privátnych značiek podieľa až 42 slovenských dodávateľov. Najsilnejšie zastúpenie pritom majú slovenské mliekarenské spoločnosti, ako sú napríklad Tatranská a Humenská mliekareň. V prípade Tesco Value radu ide napríklad o spoločnosť Agro Tami, ktorá vyrába aj smotanové jogurty Tesco Value. Ovocinársku produkciu zasa reprezentuje spoločnosť Boni Fructi, ktorá slovenským zákazníkom prináša Tesco Value zelené jablká. "Pre slovenských dodávateľov sú privátne značky unikátnou možnosťou, ako môžu s Tescom expandovať aj do zahraničia," spresňuje Miroslav Kepák.
Viac na www.tescovalue.sk

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?