Nová identita značky TNT stavia do popredia ľudí
- 9:00 06.10.2014
- BRATISLAVA
TNT v rámci stratégie Outlook mení identitu značky. Nový slogan "The People Network" súčasne vyzdvihuje ľudí pracujúcich v TNT aj jej unikátnu európsku cestnú sieť. Zároveň odráža kultúru spoločnosti, podporuje budovanie silných vzťahov so zákazníkmi a prezentuje TNT ako sieť ľudí, ktorí pomáhajú zákazníkom rozvíjať ich biznis.
Prečo The People Network?
V priebehu posledných 70 rokov vybudovala TNT najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre balíky a ťažké náklady a je vysoko hodnotená pre svoj priateľský prístup k zákazníkom. "Máme jasnú stratégiu sústrediť sa na naše najsilnejšie stránky: našich ľudí, ľudský prístup v jednaní so zákazníkom a našu jedinečnú sieť. Zákazníci nie sú čiarové kódy a my nie sme roboti. My všetci si uvedomujeme, čo ženie našich zákazníkov vpred: rast firmy s ľudským prístupom. Venujeme čas tomu, aby sme porozumeli, čo zákazníci skutočne potrebujú, a to nás odlišuje od ostatných. My sme The People Network," hovorí Tex Gunning, prezident TNT.
Strategická voľba
Nová identita podporuje spôsob zmýšľania TNT a jej pozíciu vyzývateľa na trhu. Tieto investície do značky TNT sú v súlade so stratégiou firmy ponúkať zákazníkom ešte lepšiu skúsenosť a podporovať svoju európsku sieť.
TNT chce dosiahnuť rast ziskovosti prostredníctvom zvýšenej produktivity a efektivity siete. V nasledujúcich mesiacoch budú spustené nové obchodné iniciatívy s cieľom udržať existujúcich a získať nových zákazníkov z radov malých a stredne veľkých firiem.
Kampaň
TNT kampaňou naprieč Európou – od TV reklám, cez rozhlasové spoty a bilbordy až po cenové a lojalitné programy – posiela silný odkaz, že verí v osobný kontakt ako rozhodujúci parameter v modernej logistike. Dick van der Lecq, riaditeľ holandskej reklamnej agentúry Etcetera/DDB, ktorá vytvorila kampaň, hovorí: "V minulosti zákazníci kupovali produkty alebo značky. V súčasnosti zákazníci vedome kupujú firmu, jej DNA a ľudí v pozadí značky. Rozhovory s tisíckami zamestnancov TNT nám ukázali jediný správny spôsob, ako vyjadriť ich postoj smerom k zákazníkom: ľudská prepravná spoločnosť. Z ľudí vytvorený kamión v TV reklame je jednou z foriem, ako sa to dá vyjadriť. Video o výrobe tejto reklamy tvorenej v spolupráci s TNT zamestnancami sa oplatí vidieť na sociálnych sieťach."
VIDEO: Nový reklamný spot TNT
https://www.youtube.com/watch?v=etHgVKULAi3
O TNT
TNT je jednou z najväčších expresných doručovacích spoločností na svete. Denne prepraví približne 1 milión zásielok od dokumentov, balíkov až po ťažký paletový náklad. Využíva cestné aj letecké prepravné siete v Európe, na Strednom Východe a v Afrike, v Tichomorskej Ázii a Amerike. V roku 2013 boli celkové príjmy TNT 6,7 miliárd eur. Pre viac informácií navštívte stránku http://www.tnt.com/corporate
TNT na Slovensku
TNT pôsobí na slovenskom trhu od roku 1991. V roku 1993 vznikla samostatná pobočka TNT Express Worldwide spol. s r.o. so sídlom v Bratislave. Na Slovensku v súčasnosti zamestnáva viac ako 200 interných zamestnancov a zmluvných partnerov a disponuje vozovým parkom s vyše 80-timi vozidlami. Slovenská sieť TNT pozostáva z 8 diep a firma svojimi službami pokrýva celé územie Slovenskej republiky. Webová stránka je: http://www.tnt.sk
Deadmau5 odštartuje oslavy sviatkov v hre World of Tanks Blitz
Legendárny hudobník prichádza s exkluzívnou skladbou „Familiars“.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.