Sociálna poisťovňa zlepšila s IBM podporu prevádzky
- 16:15 14.10.2014
- BRATISLAVA
Sociálna poisťovňa sa rozhodla zefektívniť podporu prevádzky informačných technológií vo svojej centrále, ako aj všetkých pobočkách. IBM s pomocou biznis partnera spoločnosti Dignitas realizovala projekt Centrálny systém podpory prevádzky, ktorého výsledkom je, zvýšenie kvality v poskytovaní IT služieb a zlepšenie ich dostupnosti.
"Naším prvoradým cieľom bolo štandardizovať na úrovni podpory všetky informačné systémy v prostredí spoločnosti. Výsledkom je zlepšenie podpory poskytovaných informačných služieb," hovorí Radovan Matajs, riaditeľ odboru prevádzky a služieb IS Sociálnej poisťovne.
"Zatiaľ čo v minulosti sme bez centralizovanej podpory prevádzky zápasili s efektívnym využitím pracovníkov podpory IT. Problémy týkajúce sa prevádzky informačných systémov, pracovníci nahlasovali telefonicky alebo e-mailom. Po úspešnej realizácii projektu väčšinu požiadaviek v oblasti podpory IT nahlasujú užívatelia z centrály ako aj všetkých pobočiek Sociálnej poisťovne prostredníctvom webového rozhrania," pokračuje Radovan Matajs zo Sociálnej poisťovne.
Projekt Centrálny systém podpory prevádzky v Sociálnej poisťovni prebiehal v poslednom štvrťroku minulého roka, pričom overovacia prevádzka nového systému pod gesciou IBM a biznis partnera Dignitas trvala do konca apríla tohto roka. "Biznis používatelia v Sociálnej poisťovni dostali vďaka projektu vlastný nástroj, v ktorom môžu zadávať, vyhľadávať a kontrolovať v reálnom čase, ako sa sekcia informatiky vysporiadava s ich požiadavkami," hovorí Martin Murgáč, generálny riaditeľ IBM Slovensko.
Výsledkom štandardizácie procesov v rámci podpory IT je tiež zníženie priemerného času na vybavenie požiadaviek a zlepšenie manažmentu prevádzky sekcie informatiky Sociálnej poisťovne. Sociálna poisťovňa za projekt Centrálny systém podpory prevádzky získala ocenenie najlepší ITIL projekt roku 2013 na medzinárodnej odbornej konferencii itSMF Slovensko v Bratislave.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Deadmau5 odštartuje oslavy sviatkov v hre World of Tanks Blitz
Legendárny hudobník prichádza s exkluzívnou skladbou „Familiars“.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.