ING Servisný portál je vďaka vylepšeniam bližšie klientom
- 9:56 15.12.2014
- BRATISLAVA

ING Životná poisťovňa a ING dôchodkové spoločnosti (ING dôchodková správcovská spoločnosť, a.s. a ING Tatry-Sympatia, d. d. s., a.s.) predstavujú novinky na svojom klientskom portáli. Pri dôchodkových produktoch vidia klienti detailné informácie o stave ich osobných účtov, vrátane historického vývoja hodnoty dôchodkových jednotiek a pri produktoch životného poistenia pribudol zoznam oprávnených osôb, prehľad platieb a pri všetkých zmluvách je po novom k dispozícii i kontakt na finančného agenta s možnosťou dohodnúť si ihneď schôdzku. Klienti s uzatvoreným životným poistením tiež určite ocenia možnosť hlásiť prostredníctvom portálu poistné udalosti, čo im ušetrí veľa času, pretože všetko vybavia on-line z pohodlia domova.
Informácie po ruke jednoducho a zrozumiteľne
A prečo sa stal ING Servisný portál tak rýchlo obľúbený? Jeho hlavnou výhodou je, že klienti majú všetky potrebné informácie takpovediac po ruke a navyše v jednoduchej a zrozumiteľnej podobe. "Naším cieľom je klientom zjednodušovať život. Chceme, aby so správou svojho poistenia mali čo najmenej starostí. Všetky informácie teda zobrazujeme čo najjednoduchšou formou a chceme, aby im porozumel každý, kto náš portál navštívi. A pokiaľ by aj tak mal klient ďalšie otázky, nájde vo svojom profile i kontakt na svojho finančného agenta a má možnosť dohodnúť si s ním schôdzku alebo sa spojiť s Klientskou linkou, ktorá najnovšie vidí všetko, čo sa na portáli odohralo a môže tak poradiť či pomôcť ešte rýchlejšie ako doteraz," vysvetľuje Helena Lazosová, riaditeľka marketingu a produktového vývoja poisťovacej časti ING SR/ČR.
Hlásenie poistnej udalosti on-line
Navyše sa najnovšie ponúka možnosť on-line hlásenia poistnej udalosti. Portál prevedie klienta celým procesom hlásenia. Poradí, ktoré dokumenty musia byť priložené a umožní ich priamo nahrať. Klient musí vyplniť len informácie nevyhnutné pre vybavenie vybraného typu poistnej udalosti a následne ich odoslať. Odpadáva tak nutnosť zasielať dokumenty poštou alebo ich posielať cez finančných agentov.
Na ďalších vylepšeniach sa pracuje
"V tomto roku sme zaviedli na portáli mnoho noviniek, ale na vavrínoch nespíme, stále na ňom pracujeme a vylepšujeme ho. Najväčší ohlas má doposiaľ možnosť on-line náhľadu platieb, najmä od zamestnávateľa," dopĺňa H. Lazosová.
Viac informácií nájdete na www.servising.sk
Profil ING
ING je finančná skupina holandského pôvodu. Pôsobí v 40 krajinách sveta a ponúka klientom produkty v oblasti životného poistenia, sporenia na dôchodok, bankovníctva a investovania, a pomáha im tak riadiť ich finančnú budúcnosť.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?