Sberbank údajne predáva slovenskú dcéru, záujem má aj Penta
- 10:41 23.02.2015
Ruská banka Sberbank chystá predaj svojich dcér na Slovensku a v Maďarsku. Uviedli to v pondelok české Lidové noviny, ktoré citovali nemenované zdroje. O slovenskú dcéru Sberbank sa podľa denníka zaujímajú tri skupiny, a to česko-slovenská investičná skupina Penta, talianska banka UniCredit a maďarská OTP Bank. Česká dcéra Sberbank nie je na predaj, uviedli Lidové noviny. "Sberbank v Českej republike nie je na predaj, ale už sa pripravuje predaj v Maďarsku a na Slovensku," citoval denník nemenovaného investora.
Sberbank Slovensko bola do Obchodného registra SR zapísaná koncom augusta 1991. Do konca októbra 2007 pôsobila na trhu ešte ako Ľudová banka, potom zmenila názov na Volksbank Slovensko, keď sa jej hlavným akcionárom stala rakúska spoločnosť Volksbank International. Proces zmeny väčšinového akcionára Volksbank International sa uskutočňoval počas celej druhej polovice roka 2011. Zavŕšil sa 15. februára 2012, keď sa 100-percentným akcionárom Volksbank International stala ruská banka Sberbank. Obchodné meno a značku banka na Slovensku zmenila 15. februára 2013.
BMW podalo na Súdnom dvore EÚ námietku proti clám na čínske elektromobily
Nemecká automobilka BMW sa pripojila k čínskym výrobcom a podala na Súdnom dvore Európskej únie námietku proti clám na čínske elektromobily.
Niektoré mestá hlásia naďalej rôzne komplikácie s katastrom
Niektoré mestá hlásia naďalej rôzne komplikácie s katastrom. Ten nie v každom meste funguje rovnako. Uviedla to hovorkyňa Únie miest Slovenka Daniela Piršelová.
Erik Tomáš: Pripravujeme opatrenia na pomoc jednorodičovským domácnostiam
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR pripravuje opatrenia na pomoc jednorodičovským domácnostiam.
O návrhu na odvolanie vlády má parlament rokovať v utorok
Mimoriadna schôdza Národnej rady SR k návrhu na vyslovenie nedôvery vláde SR by sa mala konať v utorok (28. 1.).
NDS: Predaj diaľničných známok vzrástol medziročne o 11,5 %, rástli aj výnosy
Predaj elektronických diaľničných známok vzrástol medziročne o 11,5 %, pričom v minulom roku predala Národná diaľničná spoločnosť takmer 5,5 milióna kusov.