Ciele v udržateľnosti splnil Henkel v predstihu
- 16:33 05.03.2015
- BRATISLAVA
Správa o udržateľnom rozvoji spoločnosti Henkel podrobne popisuje pokrok, ktorý spoločnosť dosiahla v roku 2014 v oblasti životného prostredia a oblasti spoločenskej zodpovednosti. Vyzdvihuje aktívnu angažovanosť zamestnancov v globálnom meradle a pokrok spoločnosti v dosahovaní cieľov udržateľnosti do roku 2030.
Táto stratégia, ktorá bola prvýkrát zverejnená v roku 2012, si stanovila dlhodobý cieľ "dosiahnuť viac s menšou spotrebou" a do roku 2030 trojnásobne zvýšiť efektívnosť využívania zdrojov. V horizonte piatich rokov, od 2011 do 2015, je cieľom spoločnosti Henkel zlepšiť pomer medzi vytvorenou hodnotou a jej ekologickou stopou o 30 %.
Do konca roka 2014 spoločnosť Henkel dosiahla významný pokrok. Podarilo sa jej zlepšiť energetickú efektívnosť o 20 %, znížiť spotrebu vody o 19 % a produkciu odpadu na tonu výroby o 18 % (22 % bez stavebného odpadu a odpadu z demolácií), pričom počet pracovných úrazov sa znížil o 25 %. Spoločnosť si aj na rok 2015 stanovila za cieľ zvýšiť vlastnú výkonnosť a pracuje na zadefinovaní nových priebežných cieľov do roku 2020. V oblasti trvalej udržateľnosti spoločnosť Henkel vníma vodcovstvo nielen ako zodpovednosť ale aj ako príležitosť neustále posilňovať svoju konkurencieschopnosť. Pre Stratégiu udržateľného rozvoja sú kľúčové tri strategické princípy: produkty, partneri a ľudské zdroje. Spoločnosť sa zameriava na vývoj produktov, ktoré ponúkajú vyššiu hodnotu a lepšiu efektívnosť a ktoré zanechávajú menšiu ekologickú stopu. Spoločne so svojimi partnermi sa spoločnosť Henkel usiluje neustále zlepšovať svoje produkty naprieč celým hodnotovým reťazcom. Okrem toho, aktívna angažovanosť zamestnancov je nevyhnutnou podmienkou pre dosiahnutie ambiciózneho cieľa, ktorý si spoločnosť Henkel stanovila do roku 2030.
Dôležitý nástroj, ktorý spoločnosť Henkel ďalej rozpracovala v roku 2014, je program Ambasádori v udržateľnosti. V rámci tohto programu zamestnanci získajú jasnú predstavu o tom, čo je udržateľný rozvoj a naučia sa vysvetliť dôležitosť udržateľného rozvoja svojim spolupracovníkom, dodávateľom, zákazníkom, spotrebiteľom, či žiakom na školách. Od spustenia programu v júli 2012 spoločnosť Henkel vyškolila za ambasádorov viac ako 3 800 zamestnancov v 70 krajinách sveta, ktorí sa o svoje poznatky podelili asi s 36 000 žiakmi v 37 krajinách.
Úspechy spoločnosti Henkel v oblasti udržateľného rozvoja boli opätovne potvrdené v roku 2014 jej umiestnením sa na popredných pozíciách v národných a medzinárodných hodnoteniach udržateľnosti. Spoločnosť Henkel sa znovu umiestnila na zozname popredných spoločností podľa indexu udržateľnosti Dow Jones Sustainability Index. Do tohto zoznamu je spoločnosť zaraďovaná od samotného začiatku hodnotenia podľa tohto indexu v roku 1999 a osem krát bola označená za lídra vo svojom odvetví. Takisto bola aj štrnásty krát po sebe zaradená do medzinárodného etického kódexu FTSE4Good.
Ďalšie informácie o stratégii udržateľného rozvoja spoločnosti Henkel a správu o udržateľnosti nájdete na stiahnutie na:
http://www.henkel.com/press-and-media/specials/sustainability-strategy
http://www.henkel.com/press-and-media/press-releases-and-kits/2015-03-04-publication-of-2014-annual-report-and-sustainability-report/395534
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.