Čistiaci prostriedok môže v budúcnosti varovať pred chorobou
- 15:03 13.03.2015
- BRATISLAVA
Porotu slovenského semifinále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa uskutočnilo v Bratislave, napokon presvedčila dvojica Peter Kubjatko a Zuzana Mináriková z Ekonomickej univerzity v Bratislave. Slovenskí finalisti postupujú do veľkého finále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa bude konať na začiatku apríla vo Viedni. O prvenstvo sa popasujú s víťaznými tímami z ďalších 27 krajín.
Tohtoročný víťazný nápad na produkt s názvom "Doktor Bref" je inovácia, vďaka ktorej by sa ľudia starali nielen o čistotu svojej domácnosti, ale aj o svoje zdravie. Doktor Bref vyzerá ako klasický produkt na čistenie toalety, avšak obsahuje v sebe technológie, ktoré umožnia vďaka ľudským extrementom identifikovať chorobu v zárodku a zároveň upozorniť na akékoľvek problémy v organizme. Keď sme sa víťaznej dvojice Petra Kubjatka a Zuzany Minárikovej opýtali, ako sa zrodil ich víťazný produkt, povedali, že v prvotnej fáze mali asi 15 nápadov, nad ktorými premýšľali. "Doktor Bref bol najskôr iba taká recesia, až potom sme v ňom objavili potenciál a rozhodli sme sa ho detailnejšie rozpracovať. Cenné rady sme získali od našej mentorky Zuzany Váry, šéfky marketingu divízie Beauty Care v Henkel Slovensko, ktorá nás usmernila hlavne čo sa týka marketingovej stratégie produktu," dodali víťazi.
Mentorka víťazného tímu Zuzana Váry k súťaži dodáva: "Cením si, že počas našich spoločných stretnutí a diskusií mali moji zverenci záujem počúvať, prijímať rady a najmä snahu neustále sa zlepšovať a zdokonaľovať ich inovatívny koncept Bref the doctor. Naša spolupráca sa tak zavŕšila úspešnou prezentáciou v rámci slovenského kola. V medzinárodnom finále im budem držať palce a s mojou podporou môžu rátať aj naďalej."
Od 8. do 10. apríla bude tento tím reprezentovať Slovensko na medzinárodnom finále súťaže vo Viedni, kde bude bojovať o prvú cenu, ktorou je "Lístok na cestu okolo sveta" v hodnote 10 000 eur. V poradí druhý a tretí tím získa peňažnú cenu v hodnote 4 000 a 2 000 eur. Prvé tri tímy sa tiež budú mať možnosť stretnúť a porozprávať s výkonným riaditeľom spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom.
Viac informácií o "Henkel Innovation Challenge" je zverejnených na stránke www.henkelchallenge.com alebo na Facebooku www.facebook.com/henkelchallenge s viac ako 102 000 fanúšikmi. Videá z predchádzajúcich ročníkov nájdete na Youtube.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.