Zákazníci sa zaujímajú viac o zloženie tradičných špecialít
- 14:30 25.03.2015
- BRATISLAVA
Počas Veľkej noci zákazníci prichádzajú na chuť tradičným pochúťkam s vyššou kvalitou. Výraznejšie sa zaoberajú napríklad zložením výrobku. Obchodníci na tento trend reagujú prostredníctvom čoraz kvalitnejšej veľkonočnej ponuky.
"Záujem o zloženie výrobku je badateľný pri klasických veľkonočných pochúťkach zo sortimentu mäsových výrobkov," vysvetľuje Peter Piešťanský, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za sortiment mäsa a mäsových výrobkov. Ako príklad uvádza aktuálnu ponuku v sortimente údenín. Podiel mäsa pri údenom rolovanom pleci, moravskom mäse alebo údenej bravčovej krkovičke pod značkou Tesco Pravá chuť predstavuje 95 až 96 percent. Pri značke Tesco okolo 85 percent. Pričom práve privátne značky zaisťujú priaznivé cenové rozhranie.
"Samozrejme nejde len o údené mäsá. Záujem o zloženie výrobku je citeľný i pri šunkách," pokračuje Peter Piešťanský. Podľa jeho slov pri vhodnej cenovej hladine zákazníci radi siahnu, najmä počas sviatkov, po šunkách s vyšším podielom mäsa. Ako príklad Piešťanský uvádza Pražskú šunku špeciál, ktorá obsahuje cez 85 percent mäsa. "Pričom šunka musí obsahovať najmenej 16 percent čistých svalových bielkovín," uzatvára Peter Piešťanský. Na druhej strane Tesco šunka údená obsahuje až 90 percentný podiel mäsa.
Lokálne chute
Ak chce obchod skutočne uspokojiť zákazníka, na sviatky nesmie pustiť zo zreteľa regionálne odlišnosti. Lakmusový papierik v tomto smere predstavuje ponuka pečivo. "Ilustračným príkladom je ponuka pasiek. Paska je pečivo cez Veľkú noc žiadané najmä na východnom Slovensku," nadväzuje Martin Furdík, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za kategóriu pečiva.
No podľa jeho slov i v segmente pečiva sú stálice s celoslovenskou obľubou. Ako príklady uvádza veľkonočných baranov, perníkov v tvare vajec alebo zajacov či mazance. "Existuje i široká skupina zákazníkov, ktorí počas sviatkov oceňujú ponuku čerstvých nebalených zákuskov," uzatvára Martin Furdík.
Kvalita a zľavy
Rast záujmu o zloženie výrobkov neznamená, že slovenský zákazník neberie do úvahy pomer kvality a ceny. Obchody vychádzajú v ústrety zákazníkom predovšetkým plošnými zľavami na sortiment žiadaný práve počas Veľkej noci. Skutočnosť ilustruje zľava 20 percent na všetky produkty pod značkou Tesco Pravá chuť.
Pod značkou Tesco Pravá chuť zákazníci nájdu tradičné slovenské špeciality ako sú mäsové výrobky, ručne balené maslo, vajcia z voľného výbehu, kvasenú kapustu či zemiakový chlieb.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.