Slovak Retail Summit 2015 už o týždeň v Bratislave
- 9:17 13.04.2015
- BRATISLAVA
19. ročník konferencie o obchode a marketingu Slovak Retail Summit 2015, ktorý sa bude konať 21.-22.4.2015, v hoteli HOLIDAY INN, Bratislava s podtitulom "OBCHOD MÁ PREDÁVAŤ" sa zameriava na témy, ktoré sú nosné z hľadiska dlhodobého fungovania obchodu nielen na prospech seba, ale aj svojich zákazníkov a spoločnosti. Transformácia obchodu v týchto turbulentných časoch a neustálych zmien si vyžaduje enormné snahy prispôsobiť sa týmto zmenám. Kto má uspieť, musí sa vedieť rozhodnúť, ktorá z ciest vedie k úspechu. Poodhaliť odpoveď na tieto otázky budú úlohou všetkých, ktorí sa zapoja do diskusie na tomto odbornom podujatí.
V úvode konferencie je zaradené diskusné fórum "Obchod má predávať", ktoré sa bude venovať otázkam, ako vytvoriť rovnováhu tak, aby sa obchod, dodávateľ, spotrebiteľ, štát cítili komfortne? Ako sa vzájomne rozprávať? Jedným kamienkom zo skladačky je aj hľadanie ciest spolupráce pri nastavení podnikateľského prostredia a previazanosti tvorby legislatívy na národnej a európskej úrovni.
V ďalšom názorovom bloku "Leadri formujú smerovanie odvetví" sa budú účastníci rozprávať o význame vizionárov, ktorí na začiatku bývajú odmietnutí a nepochopení, až kým aj ich pričinením nedozrie spoločnosť tak, aby sa dali realizovať tieto nové myšlienky a vytvorili sa možnosti premieňať ich na činy, ktoré prinesú pozitívne zmeny nielen v podnikaní, ale aj v širších rozmeroch napredovania spoločnosti.
Neprehliadnuteľnej skutočnosti akou je rýchly rozvoj technológií, ktorý vytvára nové cesty pre tovary a služby k zákazníkom, bude venovaný programový blok "Trendy v obchode". Iste zajmú také témy, ktoré dajú odpoveď na otázky. Ako sa dá docieliť profitabilita v súčasných podmienkach pre jednotlivých účastníkov trhu? Je to cesta vytvárania nových predajných konceptov alebo formátov? Alebo je to cesta zefektívňovania procesov? Hľadania rovnováhy medzi značkovými výrobkami a privátnymi značkami, rovnováhy medzi domácimi a zahraničnými výrobkami? Ako sa mení zákazník? Ako s ním komunikovať a ako budovať vzťahy s verejnosťou.
V poslednom období sa stále intenzívnejšie hovorí o obchode ako o rastovom faktore ekonomiky. Ako teda využiť potenciál obchodu? Ako s ním pracovať na úrovni národnej ekonomiky? V čom má obchod potenciál a aké sú jeho limity? V čom mu treba pomôcť a ako? Aj takýmito otázkami sa budú zaoberať pozvaní speakri spoločne s účastníkmi konferencie, nakoľko počas celého podujatia je pre nich zabezpečená online komunikácia.
Druhý deň odborného podujatia je vyčlenený aj na predstavenie noviniek v oblasti inovácií, nakoľko sa zaklínadlom týchto dní stalo práve a právom, pojem inovácie. Niektoré z nich sa iba objavia a zmiznú, iné sú kľúčom k úspechu. Budeme mať možnosť vypočuť si, ktoré z nich sú tie pravé, čo majú potenciál rozhýbať trhom. Záver konferencie Slovak Retail Summit 2015 bude venovaný prednáškam zameraným na konkrétne prípady čo sa už osvedčili v praxi. Čo zvýšilo ich ziskovosť alebo eliminovalo straty. Čo je kľúčom k úspechu a ako na to.
Súčasťou tohto tradičného podujatia je aj Galavečer, ktorý je tento rok príznačne nazvaný "Hviezdy retailového neba", nakoľko sa na ňom budú odovzdávať ocenenia Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR Merkúrov rád, Múza Merkúra a ocenenia MasterCard Obchodník roka 2014. O dobrú náladu sa postarajú Adela Banášová a Roman Bomboš. Všetci zúčastnení sa budú môcť podieľať na pomoci pre Nadáciu MEMORY nielen v čase Galavečera, ale aj počas oboch pracovných dní.
Bližšie informácie a programovú štruktúru konferencie nájdete na http://www.retailsummit.sk.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.