Mladí neplánujú stráviť kariéru v jednej firme
- 9:23 23.04.2015
- BRATISLAVA
Deväť z desiatich študentov popredných univerzít je pripravených presťahovať sa do inej krajiny za svojou vysnenou prácou. Budúci biznis lídri sú uvedomelí, takmer všetci chcú pracovať pre spoločnosti, ktoré sa angažujú v práci pre komunitu. Ale iba štvrtina opýtaných považuje za pravdepodobné, že by svoju kariéru strávili v jednej firme. Tieto zistenia vyplynuli z prieskumu spoločnosti KPMG medzi viac ako 300 študentmi z 28 krajín sveta.
Menej ako štvrtina (23%) študentov oslovených v prieskume KPMG považuje za pravdepodobné, že budú pracovať pre rovnakú spoločnosť po celú dobu svojej kariéry. Viac ako štvrtina (27%) sa naopak vyjadrila, že to nie je vôbec pravdepodobné.
"Keďže dnešní študenti biznisu majú jasnú predstavu o profesii, ktorú chcú vykonávať, dôkladne si vyberajú organizáciu, pre ktorú budú pracovať. Neboja sa vystriedať viacero firiem ani krajín na to, aby našli tú správnu kariérnu príležitosť," povedal Theo van Eeden, partner zodpovedný za oblasť ľudských zdrojov, KPMG na Slovensku.
Skoro dve tretiny (60%) popredných študentov biznisu sa v prieskume KPMG vyjadrili, že ďalšia globálna finančná kríza by mala podstatný vplyv na ich kariérne vyhliadky. Z výsledkov tiež vyplynulo, že 94% mladých má pocit, že rozsiahla globálna sieť kontaktov je dôležitou súčasťou budovania úspešnej kariéry. Veľká väčšina (92%) respondentov považuje za dôležité, aby organizácia, pre ktorú pracujú, prispievala svojimi aktivitami k lepšiemu fungovaniu komunity a chodu sveta.
Prieskum medzi študentmi univerzít uskutočnila spoločnosť KPMG v rámci celosvetového finále súťaže KPMG International Case Competition (KICC), ktoré sa konalo 13-16.4.2015 v Dubaji. Slovensko na podujatí zastupoval tím v zložení Oto Karas (FM UK Bratislava), Peter Kopačka, Zuzana Ondrejová a Lukáš Režňák. V úzkom finále medzi sebou súperili tímy zo Španielska, Veľkej Británie a Švédska. Z celkového víťazstva sa tešili študenti zo Švédska.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.