Na Slovensku začala osvetová kampaň o džúsoch a pyré
- 13:07 06.05.2015
- BRATISLAVA
Nová reklamná a vzdelávacia kampaň Asociácie Národnej únie výrobcov džúsov s názvom KUPS "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je trojročným programom, ktorý vzdeláva rodičov o praktickosti podávania ovocných a zeleninových džúsov a pyré. Tie predstavujú pohodlný spôsob obohatenia výživy rodiny o vitamíny. Kampaň sa objaví na piatich trhoch: v Poľsku, Českej republike, Litve, Rumunsku a u nás, na Slovensku.
Hlavným cieľom kampane "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je vzdelávať rodičov a deti o džúsoch a pyré, ktoré môžu byť výborným spôsobom doplnenia každodennej výživy o vitamíny a minerály. Najnovšie štúdie ukazujú, že spotreba džúsov na spomínaných trhoch výrazne zaostáva za európskym priemerom. Silný nepomer sa prejavuje v porovnaní s krajinami západnej Európy. Ako ukazuje AIJN prieskum trhu z roku 2014 (AIJN 2014 Liquid Fruit, Market Report) priemerný Slovák vypije približne 3,5 litrov džúsu, čo je v priemere necelých 10 ml džúsu na človeka denne. Odporúčaný denný prísun džúsov podľa výživového odborníka je však 200 ml.
Myšlienka kampane:
Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je založená predovšetkým na myšlienke "smart riešení”, to znamená riešení, ktoré sú aj moderné, ale hlavne, pohodlné. Džúsy a pyré sú vitamíny v pohodlnej forme, ich praktický obal z nich robí ovocie v modernej podobe. Spotrebiteľ si ich tak môže vychutnať kdekoľvek a kedykoľvek.
Koho má kampaň osloviť?
Kampaň je nasmerovaná predovšetkým na matky, keďže prvotné rozhodnutie s ohľadom na výživu detí robia práve ony. Kampaň je podporená televíznou reklamou, online aktivitami, novou webovou stránkou ako aj na Facebooku.
Kto kampaň realizuje?
O popularizáciu džúsov a pyré ako takých, ako aj o osvetu smerom k vyváženému zdravému stravovaniu usiluje Asociácia Národnej únie výrobcov džúsov (KUPS). Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” nadväzuje na predchádzajúce aktivity tohto združenia na podporu návykov zdravého stravovania, predovšetkým prostredníctvom aktivít programu súvisiacich s myšlienkou "5 zeleninových, ovocných chodov alebo džúsu”.
Viac informácií o kampani nájdete na www.dzusyapyre.eu a na facebookovej stránke "Žite SMART”.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.