IBM a Facebook ponúknu personalizované marketingové riešenia
- 17:44 07.05.2015
- BRATISLAVA
Spoločnosti Facebook a IBM oznámili spoluprácu, s cieľom ponúkať najznámejším značkám na svete marketingové riešenia ušité na mieru podľa ich potrieb. Tieto firmy reprezentujúce vedúce globálne značky následne pomocou týchto riešení oslovia relevantné publikum, vhodným obsahom a v správnom čase.
Vďaka prepojeniu reklamných technológií Facebooku s nástrojmi IBM Journey Analytics môžu firmy presnejšie určiť, aké skupiny zákazníkov sa medzi 1,44 miliardami aktívnych užívateľov na Facebooku vyskytujú, a môžu cez súhrnné dáta odhaľovať korelácie medzi záujmami a interakciami týchto zákazníkov prostredníctvom rôznych kanálov. Tieto poznatky možno v praxi využiť na Facebooku, a prostredníctvom ďalších médií cielenejšie oslovovať potenciálnych zákazníkov.
IBM tiež oznámila, že Facebook sa stane prvou firmou, ktorá sa zapojí do IBM Commerce THINKLab-u, nového prostredia pre výskum a vzájomnú spoluprácu. V tomto prostredí budú spoločnosti priamo spolupracovať so značkami, aby urýchlili vývoj nových technológií určených na personalizovanú zákaznícku skúsenosť – customer experience.
Spoločnosť IBM využije detailné analýzy a anonymizované poznatky o užívateľoch Facebooku, a obohatí ich o ďalšie informácie zo svojho marketingového cloudu. IBM marketéri tak získajú presnejší obraz o svojej cieľovej skupine zákazníkov. Navyše budú môcť používať overené kampane z Facebooku na iných kanáloch svojej značky, vrátane obchodov, webov a mobilných aplikácií, a tak sa im podarí zasiahnuť zákazníkov práve tam, kde sa s danou značkou spájajú najradšej.
Napríklad predajca, ktorý sa chystá uviesť na trh novú radu bežeckého vybavenia môže využiť nástroje Facebook Custom Audiences a zacieliť riešenie tak, aby oslovil zákazníkov, zaujímajúcich sa o beh na dlhé trate. Zo súhrnných dát získa všeobecné poznatky o preferenciách potenciálnych zákazníkov v oblasti výbavy a podľa lokality môže prezentovať výhodnú ponuku oblečenia pre bežcov na dlhé trate v danej geografickej oblasti.
Viac informácií nájdete Tu.
Obrázky k téme nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.