ŠKODA zdvojnásobila modelovú paletu v Číne
- 14:31 25.04.2013
- BRATISLAVA
ŠKODA chce v Číne s pomocou nových modelov ďalej rásť. Zdvojnásobuje preto svoje produktové portfólio na tomto trhu na šesť modelov. Na Shanghai Auto Show, ktorá sa koná od 20. do 29. apríla 2013, predstavuje česká automobilka prvýkrát nový model ŠKODA Rapid pre čínsky trh. Zároveň sa v Číne začínajú predávať aj importované modely ŠKODA Yeti a ŠKODA Superb Combi.
Hviezdou stánku značky ŠKODA v Šanghaji je nový model ŠKODA Rapid pre Čínu. Klasická limuzína so stupňovitou zadnou časťou, ktorá sa v tejto krajine bude predávať ako ŠKODA Rapid Xin Rui, patrí do triedy vozidiel, ktorá je v Číne mimoriadne obľúbená. S dizajnovými úpravami, ako napr. s vyšším zastúpením chrómovaných prvkov, a s celkovo deviatimi paketmi výbavy je automobil cielene prispôsobený potrebám čínskych zákazníkov.
„Rapid je dôležitý pre náš celosvetový rast a obzvlášť pre rast v Číne,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť predaja a marketingu. „Rapid je dokonalý automobil pre tento trh a predstavuje novú triedu značky ŠKODA v Číne, pričom vypĺňa priestor medzi modelmi Fabia a Octavia,“ dodáva Eichhorn. Dostatok miesta, výrazný dizajn, najlepší pomer ceny a výkonu, vysoká funkčnosť, rozsiahla bezpečnostná výbava a úsporné motory, to sú tromfy modelu ŠKODA Rapid Xin Rui.
ŠKODA chce v Číne výrazne bodovať aj s modelmi ŠKODA Superb Combi a ŠKODA Yeti, ktoré bude na čínsky trh dovážať. V Šanghaji bol zároveň oficiálne odštartovaný dovoz vozidiel značky ŠKODA. „Začiatok dovozu automobilov je ďalším logickým krokom v rámci našich aktivít v Číne,“ zdôrazňuje Vahland. ŠKODA Superb Combi rozširuje ponuku značky v Číne v rámci nového segmentu vozidiel strednej triedy s karosériou kombi.
S modelom ŠKODA Yeti značka na čínskom trhu vstupuje do strategicky dôležitého a v Číne významne rastúceho segmentu kompaktných SUV. Od konca roku 2013 sa bude ŠKODA Yeti aj lokálne vyrábať v závode spoločnosti Shanghai Volkswagen.
ŠKODA v Číne, píše už takmer šesťročnú úspešnú históriu. Od štartu výroby modelu ŠKODA Octavia v júni 2007 sa značka v Číne pevne etablovala. V rokoch 2007 až 2012 zvýšila ŠKODA svoje ročné predaje v Číne na viac než osemnásobok. Doteraz predala automobilka v krajine celkovo viac ako 913 800 vozidiel.
Len v roku 2012 dodala značka čínskym zákazníkom 235 700 vozidiel, čo je viac než kedykoľvek predtým. Od roku 2010 je Čína najväčším trhom českej automobilky. V súčasnosti predáva ŠKODA na čínskom trhu modely Fabia, Octavia a Superb. Aktivity značky v Číne prebiehajú v úzkej spolupráci s koncernom Volkswagen a lokálnym partnerom Shanghai Volkswagen.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.