Poznáme favoritov spomedzi denníkov či televízií
Medzi denníkmi si udržal pozíciu najčítanejšieho Nový Čas s čítanosťou 16 percent. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Median SK. Nasleduje denník Pravda so siedmimi percentami a denník Sme tiež so siedmimi percentami. Prieskum denníkov uskutočnili v parametri Denníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní s deviatimi percentami.
Druhú pozíciu obsadil týždenník Život s čítanosťou sedem percent a Báječná žena dosiahla šesť percent. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (regionPRESS) dosiahla 11 percentnú čítanosť. Prieskum týždenníkov uskutočnili v kategórii Týždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max so šiestimi percentami.
Nasleduje Tele plus, Bratislavské noviny a Relax s dvoma percentami. Prieskum zrealizovali v kategórii Dvojtýždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Z mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, vedie čítanosť časopis Zdravie s ôsmimi percentami. Druhú priečku obsadil mesačník Záhradkár so siedmimi percentami, nasleduje mesačník Eva so šiestimi percentami. Prieskum mesačníkov uskutočnili v kategórii Mesačníky - čítal(a) posledné vydanie
Najväčší úspech má Markíza
Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (53 percent). Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 24 percentami. Prieskum sledovanosti televíznych staníc zrealizovali v parametri Televízne stanice - sledoval(a) v stredu. Markíza Group dosiahla 57 percent sledovanosti.
Televízna skupina JOJ GROUP dosiahla sledovanosť 35 percent a Slovenská televízia (RTVS) 25 percent. Prieskum sledovanosti televízií zrealizovali v parametri Televízne skupiny - sledoval(a) včera. V poradí jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) sa na prvom mieste umiestnila TV Markíza s 38 percentami. TV JOJ dosiahla 21 percent a za ňou sa so 14-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Prieskum spoločnosť Median SK uskutočnila od 15. septembra do 14. decembra 2014 a od 5. januára do 29. marca 2015. Na prieskume verejnej mienky zameraného na spotrebné správanie, v rámci ktorého bolo monitorovaných viac ako dvesto kategórií produktov a služieb sa zúčastnilo 4 434 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. Agentúra Median SK robila prieskum pomocou osobných rozhovorov (75 percent vzorky) a pomocou internetového dotazníka (25 percent respondentov), informovala agentúru SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK.
Prieskum predstavuje základné výsledky za 4. kvartál roku 2014 a 1. kvartál roku 2015.
Peter Pellegrini: Ďakujem tým, ktorí prinášajú Vianoce tým najzraniteľnejším
So želaním šťastných a pokojných vianočných sviatkov zavítal na Štedrý deň do banskobystrického Centra pre deti a rodiny prezident SR Peter Pellegrini.
SHMÚ varuje pred víchricou: Slovensko zasiahne silný vietor, sneh a vietor komplikujú premávku
Na Štedrý deň hlásia meteorológovia na území Slovenska silno veterno. Na hrebeňoch našich najvyšších hôr dochádza k silnej víchrici až orkánu.
Sviatočné prejedanie sa končí v nemocnici: Záchranári radia obozretnosť
Najčastejšími problémami, ktoré riešia záchranári na Vianoce, je sťažené dýchanie a bolesti brucha.
Slovensko v zajatí silného vetra: Výstrahy platia až do noci
Na Štedrý deň si treba dávať pozor na silnejší vietor. Meteorológovia vydali výstrahu druhého stupňa pred vetrom pre horské oblasti, ale aj okresy zväčša na juhovýchode Slovenska.
Kresťania začínajú v utorok sláviť Vianoce
Viac ako dve miliardy kresťanov v rôznych častiach sveta začínajú v utorok sláviť Vianoce.