Jiří Vodička povedie marketing v Goodyear Dunlop Tires
- 10:43 30.06.2015
- BRATISLAVA
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires predstavuje svojho nového marketingového manažéra Jiřího Vodičku, ktorý preberá zodpovednosť za marketingové aktivity spoločnosti na českom a slovenskom trhu po Kataríne Ardovej.
Jiří Vodička prichádza zo spoločnosti Honda Motor Europe Ltd., v ktorej pôsobil ako Car Marketing Specialist. Predtým pracoval v niekoľkých reklamných agentúrach (napr. Klan, Grey Worldwide), v ktorých mal na starosti klientov z automobilového odvetvia, bankovníctva a z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Svoj voľný čas trávi predovšetkým aktívne s rodinou, venuje sa outdoorovým aktivitám, fotografovaniu a vyhľadáva kvalitnú gastronómiu.
S Jiřím Vodičkom prichádza do marketingového oddelenia spoločnosti súčasne aj Barbora Hlôšková na pozíciu Marketing Specialist.
O spoločnosti Goodyear
Goodyear je jeden z najväčších svetových výrobcov pneumatík. Spoločnosť zamestnáva približne 67 000 pracovníkov a svoje výrobky vyrába v 52 závodoch v 22 krajinách sveta. Dve inovačné centrá (Akron – Ohio a Colmar-Berg – Luxembursko) sa snažia o rozvoj najmodernejších výrobkov a o služby, ktoré stanovia technologické a výkonnostné štandardy pre celé odvetvie.
Viac informácií o spoločnosti Goodyear a jej produktoch nájdete na www.goodyear.sk.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.