Lidl a Ekonomická univerzita vytvorili Retail Academy
- 13:50 06.10.2015
- BRATISLAVA

Spoločnosť Lidl Slovenská republika a Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v utorok otvorili unikátny vzdelávací projekt v oblasti maloobchodu – Retail Academy. Najväčšia slovenská univerzita so zameraním na ekonomické a manažérske študijné programy a popredný obchodný reťazec budú spolupracovať na praktickom vzdelávaní a tréningu poslucháčov prvého i druhého stupňa štúdia.
"Prostredníctvom Retail Academy chceme študentom predstaviť realitu fungovania medzinárodnej spoločnosti a umožniť im porovnať teoretické poznatky s praxou. Študenti spoznajú procesy a nástroje jedného z popredných hráčov slovenského i celosvetového maloobchodu. Retail Academy vnímame aj ako príležitosť na posilnenie spolupráce a dobrých vzťahov medzi spoločnosťou Lidl a slovenským vysokým školstvom," povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. "Vítame iniciatívu a spoluprácu so spoločnosťami, ktoré majú záujem prispieť k skvalitňovaniu nami poskytovaného vzdelávania. Prostredníctvom Retail Academy sa študenti oboznámia s fungovaním spoločnosti Lidl a tieto poznatky určite pozitívne prispejú k ich uplatneniu na trhu práce," uviedla doc. Mgr. Ing. Zuzana Juhászová, PhD, prorektorka ekonomickej univerzity v Bratislave pre vzdelávanie.
Retail Academy bude prebiehať vo forme prednášok, cvičení, tímových projektov a diskusií. Prvá prednáška zo strany Lidl sa uskutoční v prebiehajúcom semestri a bude venovaná téme čerstvosť. Študenti sa budú môcť riadne zapísať na predmet od letného semestra.
V rámci prípravy vysokoškolských študentov a čerstvých absolventov pre prax má Lidl pripravené programy "Stážista" a "Trainee". Ich cieľom je zapojiť záujemcov do fungovania medzinárodnej spoločnosti. Obchodný reťazec tiež aktívne spolupracuje s najväčšou medzinárodnou študentmi riadenou organizáciou na svete - AIESEC. Lidl dokonca získal ocenenie "Najlepší partner roka 2015 AIESEC Bratislava".
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. patrí medzi stabilných zamestnávateľov. Vo svojich 123 predajniach, dvoch logistických centrách a centrále zamestnáva viac ako 3600 ľudí. Reťazcu sa dlhodobo darí vytvárať nové pracovné miesta, pričom mnohé z nich vznikajú nezávisle od expanzie. V období rokov 2014 – 2018 plánuje Lidl na Slovensku preinvestovať 250 miliónov eur.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?