Lidl a Ekonomická univerzita vytvorili Retail Academy
- 13:50 06.10.2015
- BRATISLAVA
Spoločnosť Lidl Slovenská republika a Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v utorok otvorili unikátny vzdelávací projekt v oblasti maloobchodu – Retail Academy. Najväčšia slovenská univerzita so zameraním na ekonomické a manažérske študijné programy a popredný obchodný reťazec budú spolupracovať na praktickom vzdelávaní a tréningu poslucháčov prvého i druhého stupňa štúdia.
"Prostredníctvom Retail Academy chceme študentom predstaviť realitu fungovania medzinárodnej spoločnosti a umožniť im porovnať teoretické poznatky s praxou. Študenti spoznajú procesy a nástroje jedného z popredných hráčov slovenského i celosvetového maloobchodu. Retail Academy vnímame aj ako príležitosť na posilnenie spolupráce a dobrých vzťahov medzi spoločnosťou Lidl a slovenským vysokým školstvom," povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. "Vítame iniciatívu a spoluprácu so spoločnosťami, ktoré majú záujem prispieť k skvalitňovaniu nami poskytovaného vzdelávania. Prostredníctvom Retail Academy sa študenti oboznámia s fungovaním spoločnosti Lidl a tieto poznatky určite pozitívne prispejú k ich uplatneniu na trhu práce," uviedla doc. Mgr. Ing. Zuzana Juhászová, PhD, prorektorka ekonomickej univerzity v Bratislave pre vzdelávanie.
Retail Academy bude prebiehať vo forme prednášok, cvičení, tímových projektov a diskusií. Prvá prednáška zo strany Lidl sa uskutoční v prebiehajúcom semestri a bude venovaná téme čerstvosť. Študenti sa budú môcť riadne zapísať na predmet od letného semestra.
V rámci prípravy vysokoškolských študentov a čerstvých absolventov pre prax má Lidl pripravené programy "Stážista" a "Trainee". Ich cieľom je zapojiť záujemcov do fungovania medzinárodnej spoločnosti. Obchodný reťazec tiež aktívne spolupracuje s najväčšou medzinárodnou študentmi riadenou organizáciou na svete - AIESEC. Lidl dokonca získal ocenenie "Najlepší partner roka 2015 AIESEC Bratislava".
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. patrí medzi stabilných zamestnávateľov. Vo svojich 123 predajniach, dvoch logistických centrách a centrále zamestnáva viac ako 3600 ľudí. Reťazcu sa dlhodobo darí vytvárať nové pracovné miesta, pričom mnohé z nich vznikajú nezávisle od expanzie. V období rokov 2014 – 2018 plánuje Lidl na Slovensku preinvestovať 250 miliónov eur.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.