IBM uvádza do praxe kognitívne konzultačné služby
- 16:19 12.10.2015
- BRATISLAVA
Spoločnosť IBM ako prvá na svete predstavila svoju divíziu kognitívnych konzultačných služieb, ktorá má pomôcť firmám a organizáciám lepšie odhaliť schopnosti kognitívneho biznisu.
Využívanie kognitívnych služieb predstavuje úplne nový model práce na počítači, ktorý zahŕňa celý rad technologických inovácií v analytike, vrátane spracovania prirodzeného jazyka a strojového učenia. Analytická spoločnosť IDC predpokladá, že do roku 2018 bude až polovica spotrebiteľov po celom svete pravidelne komunikovať s kognitívnymi počítačovými systémami, či už prostredníctvom hlasových centier firiem, alebo klientských centier verejnej správy.
Klienti spoločnosti IBM už dnes pracujú s oveľa väčším objemom dát, ako kedykoľvek predtým, ale až 80 percent všetkých dostupných údajov v podobe obrázkov, hlasu, literárnych textov, chemických vzorcov, a podobne zostáva stále mimo dosahu tradičných počítačových systémov.
Prieskum spoločnosti IBM medzi vyše 5000 top manažérmi po celom svete ukázal, že manažmenty prosperujúcich spoločností kladú oveľa väčší dôraz na využívanie kognitívnych schopností. Pre jeden z najväčších maloobchodných reťazcov v Spojených štátoch amerikých napríklad spoločnosť IBM vyvinula kognitívne riešenie, ktoré analyzuje údaje klienta v kontexte informácií z rôznych externých zdrojov - vrátane lokálneho počasia a sociálneho sentimentu, a na základe vnímania odchýliek dopytu po vybraných výrobkoch vydáva odporúčania pre doplňovanie zásob, upravuje cenotvorbu a výrazne tak zlepšuje predpovede dopytu.
Jedna z popredných poisťovní na americkom trhu podobne využíva kognitívny systém založený na platforme Watson, ktorý pomocou znalostí prirodzeného jazyka odpovedá na otázky spotrebiteľov a poskytuje poradenstvo o produktoch a službách tejto poisťovacej spoločnosti.
Viac informácií nájdete Tu.
Fotografie k téme nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje svojim klientom vo vyše 170 krajinách sveta široké portfólio inovatívnych produktov a služieb v oblasti informačných technológií. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Organizačnou zložkou IBM Slovensko je aj Klientské inovačné centrum, ktoré sa zameriava na poskytovanie IT služieb a podporné činnosti pri realizácii IT projektov. Je zároveň súčasťou globálnej siete klientských inovačných centier IBM. Spoločnosť IBM Slovensko dodáva svojim zákazníkom integrované, flexibilné a efektívne riešenia, ktoré ponúka prostredníctvom širokej siete predajcov, ako aj obchodných partnerov.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.